Új oldal: független értékmérő a céges monitorozás területén?
A napokban elindult egy izgalmas, olvasmányosnak ígérkező oldal, a www.cegosztalyozo.hu. A site egy olyan űrt tölt be, amely eddig hiányzott a céges monitorozás palettájáról.
A fejlesztők elképzelése a fórum szerű hozzászólások, vélemények kategorizálása, számszerűsítése és statisztikává formálása. Az oldalon megtalálható a összes Magyarországon bejegyzett aktív vállalkozás, amely vállalkozásokról találhat és írhat az érdeklődő véleményeket, értékeléseket. Az oldal napra készen készít statisztikákat, szűrhető adatokat ezeknek az értékeléseknek az összegzéséből.
Az oldal készítőinek nem titkolt célja, hogy a megszerzett szubjektív vélemények sokaságából egy független értékmérővé váljon a céges monitorozás területén. Segítségére lehet üzlet embereknek, munkavállalóknak, álláskeresőknek és vásárlóknak egyaránt, hogy a számukra legmegfelelőbb céget leljék meg, illetve az arra alkalmatlan ki is szűrhessék.
Hasznos információkkal szolgálhat különböző szervezetek, területek vezetőinek is az esetleges strukturális problémák felismeréséhez, rendszerezési feladatok megfogalmazásához, hiszen az oldalon anonim belső értékelések mutathatnak rá hiányosságokra, fejlesztendő területekre, új igényekre.
A cél, hogy valós és használható eredmények jöjjenek létre, ezáltal is segítve a tájékozódást. Az eredmények nyilvánosak és könnyen böngészhetőek, a jövőben így valósabb képet kaphatunk a háttérben rejlő helyzetről is.
Az oldalon lehetőség van még „egyéni” statisztikai adatokat is lekérni, akár adott szervezetre, időszakra, helyiségre, tevékenységre vonatkozólag külön listázva, melyek szintén folyamatosan frissíthetőek igény szerint.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >