Új nyereményjátékkal rukkolt elő a Rossmann
Kivételes lehetőséggel rukkolt elő a Rossmann novemberben. Egy nyereményjáték keretében 12 szerencsés nyertesnek nyílik lehetősége 30 másodperces exkluzív gyorsbevásárlásra a számára legközelebbi Rossmann üzletben. A megadott idő lejárta után minden játékos teljesen ingyen hazaviheti a kosarában landolt termékeket. A drogérialánc idén ünnepli 30. születésnapját, amelynek alkalmából számtalan további kedvezménnyel és nyereménnyel várja vásárlóit az év utolsó hónapjaiban.
Valószínűleg sokunk fejében megfordult már a gondolat, bárcsak egyszer összegtől függetlenül, kedvünk szerint pakolhatnánk tele bevásárlókosarunkat a legtrendibb termékekkel. A Rossmann Magyarország most lehetővé teszi ezt, ugyanis 30. születésnapja alkalmából 30 másodperces ingyenes gyorsbevásárlást biztosít 12 vásárlója részére.
Pofon egyszerű!
Ahhoz, hogy részt vehess a sorsoláson és te lehess a szerencsés 12 fő egyike, nem kell mást tenned mint: vásárolj az Online Drogériában vagy személyesen az ország bármely Rossmann üzletében 2023. november 1-30. között, majd töltsd fel a blokk vagy az online vásárlás egyedi azonosítóját az alábbi oldalon: https://kihivas.rossmann.hu/. Abban az esetben sincs gond, ha még nem regisztráltál, hiszen pár perc alatt könnyedén létrehozhatsz egy személyes fiókot. Minél több blokkot töltesz fel, annál nagyobb eséllyel indulhatsz a nyereményért!
30 másodperc a mennyországban
A kisorsolt nyertesek a lakhelyükhöz legközelebbi Rossmann üzletben kapnak lehetőséget, hogy 30 másodpercig bármilyen terméket a kosarukba pakoljanak, majd teljesen ingyen hazavihessék azokat. A kihívás ideje alatt az üzlet zárva lesz, így egészen biztos senki sem zavarja majd meg a bevásárlást. Egy szabály viszont kiemelten fontos: egy termékből, kizárólag egy darab vihető haza, azonban nincs lekorlátozva, hogy összesen hány különböző tétel kerülhet a kosárba.
Istenes Bence Richyke karakterébe bújva kipróbálta a gyakorlatban is, milyen gyorsan telik le 30 másodperc és mennyi mindent tud zsákmányolni ennyi idő alatt:
Kapcsolódó cikkeink
Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >Jézus volt az első kommunikátor
Kőszegi András márkatanácsadó volt a Futuretalks Krozsó Szilviával podcastsorozatunk legutóbbi…
Tovább olvasom >