Új nyereményjátékkal rukkolt elő a Rossmann
Kivételes lehetőséggel rukkolt elő a Rossmann novemberben. Egy nyereményjáték keretében 12 szerencsés nyertesnek nyílik lehetősége 30 másodperces exkluzív gyorsbevásárlásra a számára legközelebbi Rossmann üzletben. A megadott idő lejárta után minden játékos teljesen ingyen hazaviheti a kosarában landolt termékeket. A drogérialánc idén ünnepli 30. születésnapját, amelynek alkalmából számtalan további kedvezménnyel és nyereménnyel várja vásárlóit az év utolsó hónapjaiban.
Valószínűleg sokunk fejében megfordult már a gondolat, bárcsak egyszer összegtől függetlenül, kedvünk szerint pakolhatnánk tele bevásárlókosarunkat a legtrendibb termékekkel. A Rossmann Magyarország most lehetővé teszi ezt, ugyanis 30. születésnapja alkalmából 30 másodperces ingyenes gyorsbevásárlást biztosít 12 vásárlója részére.
Pofon egyszerű!
Ahhoz, hogy részt vehess a sorsoláson és te lehess a szerencsés 12 fő egyike, nem kell mást tenned mint: vásárolj az Online Drogériában vagy személyesen az ország bármely Rossmann üzletében 2023. november 1-30. között, majd töltsd fel a blokk vagy az online vásárlás egyedi azonosítóját az alábbi oldalon: https://kihivas.rossmann.hu/. Abban az esetben sincs gond, ha még nem regisztráltál, hiszen pár perc alatt könnyedén létrehozhatsz egy személyes fiókot. Minél több blokkot töltesz fel, annál nagyobb eséllyel indulhatsz a nyereményért!
30 másodperc a mennyországban
A kisorsolt nyertesek a lakhelyükhöz legközelebbi Rossmann üzletben kapnak lehetőséget, hogy 30 másodpercig bármilyen terméket a kosarukba pakoljanak, majd teljesen ingyen hazavihessék azokat. A kihívás ideje alatt az üzlet zárva lesz, így egészen biztos senki sem zavarja majd meg a bevásárlást. Egy szabály viszont kiemelten fontos: egy termékből, kizárólag egy darab vihető haza, azonban nincs lekorlátozva, hogy összesen hány különböző tétel kerülhet a kosárba.
Istenes Bence Richyke karakterébe bújva kipróbálta a gyakorlatban is, milyen gyorsan telik le 30 másodperc és mennyi mindent tud zsákmányolni ennyi idő alatt:
Kapcsolódó cikkeink
Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >Országosan terjeszkedik a Dreher Sörgyárak kísérletező márkája, az ANTL
A Dreher Sörgyárak sörfőzőmesterei 2021 óta ANTL márkanév alatt mutatják…
Tovább olvasom >