Új, nyárias ízek és alacsony kalóriatartalom a Borsodi Friss termékei között
A Borsodi Sörgyár új, alacsony kalóriatartalmú, alkoholmentes termékekkel bővíti Borsodi Friss portfólióját. A görögdinnye-eper és ananász-lime ízű, 0,0%-os alkoholmentes termékek tavasztól már elérhetők a boltok polcain.
A Borsodi Sörgyár több mint 11 évvel ezelőtt tette elérhetővé az első hazai ízesített sört, a Borsodi Frisst, ami azóta is egyre nagyobb népszerűségnek örvend. A Borsodi Sörgyár reagálva a pozitív fogyasztói fogadtatásra idén ismét bővíti Borsodi Friss portfólióját. Az új görögdinnye-eper, illetve ananász-lime ízű termékek azonban nemcsak új gyümölcsöket, hanem alacsonyabb kalóriatartalmat is jelentenek majd az ízesített sörök kedvelői számára.
„Az elmúlt években folyamatosan nőtt a fogyasztói igény a különleges ízesítésű Borsodi Friss termékek iránt, ezért idén az új ízek mellett további meglepetésekkel szolgálunk a kategória kedvelőinek. A Borsodi Friss család legújabb tagjai ugyanis amellett, hogy alkoholmentesek, még alacsony kalóriatartalommal is rendelkeznek. A folyamatos újításoknak köszönhetően a Borsodi Friss a portfóliónk meghatározó részéve vált”
– mondta el Vuleta Zsolt, a Borsodi Sörgyár ügyvezetője és kereskedelmi igazgatója.
A Borsodi Friss eddig citrom, grapefruit, bodza-citrom, málna-áfonya és körte-alma ízben volt elérhető, ehhez csatlakozik idén az alacsony kalóriatartalmú görögdinnye-eper és az ananász-lime ízesítés.
Az új Borsodi Friss termékek különleges ízkombinációjukkal az idei nyár slágerei lehetnek. A napérlelte görögdinnye és a zamatos eper találkozásának lehetetlen lesz ellenállni egy forró nyári napon, míg az ananász egzotikus íze a hűsítő lime-mal kiegészülve a felfrissülésre vágyó örök felfedezők tökéletes választása. A legújabb termékek részben a természetes édesítőként ismert steviával készülnek, így alacsony kalóriatartalmukkal hódítják meg a fogyasztókat.
„A fogyasztók Magyarországon is egyre tudatosabbak, amit jelez a minőségi sörök iránti kereslet folyamatos növekedése, az alkoholmentes sörök népszerűségének növekedése, de ilyen a bevitt kalóriamennyiségre való odafigyelés is. Főleg nekik, de igazából mindenkinek ajánljuk az új alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes Borsodi Friss termékeinket, melyek minőségi alapanyagokból és természetes összetevőkkel főzzük.”
– emelte ki Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.
Az új Borsodi Friss alacsony kalóriatartalmú termékek márciustól már elérhetők az üzletek polcain, valamint a későbbiekben a Borsodi termékeket árusító vendéglátóhelyeken.
Kapcsolódó cikkeink
SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >130 éves Soproni Sörgyár
A kormány továbbra is stratégiai ágazatként tekint az élelmiszeriparra, ezért…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >Az Allee-ban adták át az ország első beltéri antenna rendszerét, amelyen mindhárom mobilszolgáltató 5G hálózata elérhető
A több szolgáltatót kiszolgáló beltéri hálózat egyedülálló az országban, különlegessége,…
Tovább olvasom >