Új, nyárias ízek és alacsony kalóriatartalom a Borsodi Friss termékei között
A Borsodi Sörgyár új, alacsony kalóriatartalmú, alkoholmentes termékekkel bővíti Borsodi Friss portfólióját. A görögdinnye-eper és ananász-lime ízű, 0,0%-os alkoholmentes termékek tavasztól már elérhetők a boltok polcain.
A Borsodi Sörgyár több mint 11 évvel ezelőtt tette elérhetővé az első hazai ízesített sört, a Borsodi Frisst, ami azóta is egyre nagyobb népszerűségnek örvend. A Borsodi Sörgyár reagálva a pozitív fogyasztói fogadtatásra idén ismét bővíti Borsodi Friss portfólióját. Az új görögdinnye-eper, illetve ananász-lime ízű termékek azonban nemcsak új gyümölcsöket, hanem alacsonyabb kalóriatartalmat is jelentenek majd az ízesített sörök kedvelői számára.
„Az elmúlt években folyamatosan nőtt a fogyasztói igény a különleges ízesítésű Borsodi Friss termékek iránt, ezért idén az új ízek mellett további meglepetésekkel szolgálunk a kategória kedvelőinek. A Borsodi Friss család legújabb tagjai ugyanis amellett, hogy alkoholmentesek, még alacsony kalóriatartalommal is rendelkeznek. A folyamatos újításoknak köszönhetően a Borsodi Friss a portfóliónk meghatározó részéve vált”
– mondta el Vuleta Zsolt, a Borsodi Sörgyár ügyvezetője és kereskedelmi igazgatója.
A Borsodi Friss eddig citrom, grapefruit, bodza-citrom, málna-áfonya és körte-alma ízben volt elérhető, ehhez csatlakozik idén az alacsony kalóriatartalmú görögdinnye-eper és az ananász-lime ízesítés.
Az új Borsodi Friss termékek különleges ízkombinációjukkal az idei nyár slágerei lehetnek. A napérlelte görögdinnye és a zamatos eper találkozásának lehetetlen lesz ellenállni egy forró nyári napon, míg az ananász egzotikus íze a hűsítő lime-mal kiegészülve a felfrissülésre vágyó örök felfedezők tökéletes választása. A legújabb termékek részben a természetes édesítőként ismert steviával készülnek, így alacsony kalóriatartalmukkal hódítják meg a fogyasztókat.
„A fogyasztók Magyarországon is egyre tudatosabbak, amit jelez a minőségi sörök iránti kereslet folyamatos növekedése, az alkoholmentes sörök népszerűségének növekedése, de ilyen a bevitt kalóriamennyiségre való odafigyelés is. Főleg nekik, de igazából mindenkinek ajánljuk az új alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes Borsodi Friss termékeinket, melyek minőségi alapanyagokból és természetes összetevőkkel főzzük.”
– emelte ki Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.
Az új Borsodi Friss alacsony kalóriatartalmú termékek márciustól már elérhetők az üzletek polcain, valamint a későbbiekben a Borsodi termékeket árusító vendéglátóhelyeken.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >