Új névvel reagált a Sodexo a piac változó elvárásaira

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 07. 06. 08:00

2010 a változás éve a Sodexo számára; az egész üzletágat érintő változást követően a cég is megújul, amely egyaránt érinti a vállalat külső megjelenését és szolgáltatási palettáját. A Sodexo Pass neve a jövőben Sodexo Motivációs Rendszerek, amely kifejezi a piaci környezet és a vállalat működésében végbemenő változásokat.
Az elmúlt egy évben Magyarországon a béren kívüli juttatások tárháza az adóztatás miatt leszűkült. A Sodexo szolgáltatásait olyan irányban kívánja fejleszteni, hogy a motivációs lehetőségek tágabb köréből választhassanak a munkáltatók és a munkavállalók. A Sodexo által elvégzett felmérés szerint ma a legkedveltebb juttatási forma a melegétel-utalvány, amelyből az idei évben kétszer nagyobb értékben rendeltek a munkáltatók, mint a tavalyi év azonos időszakában.

Kapcsolódó cikkeink