Új névvel reagált a Sodexo a piac változó elvárásaira
2010 a változás éve a Sodexo számára; az egész üzletágat érintő változást követően a cég is megújul, amely egyaránt érinti a vállalat külső megjelenését és szolgáltatási palettáját. A Sodexo Pass neve a jövőben Sodexo Motivációs Rendszerek, amely kifejezi a piaci környezet és a vállalat működésében végbemenő változásokat.
Az elmúlt egy évben Magyarországon a béren kívüli juttatások tárháza az adóztatás miatt leszűkült. A Sodexo szolgáltatásait olyan irányban kívánja fejleszteni, hogy a motivációs lehetőségek tágabb köréből választhassanak a munkáltatók és a munkavállalók. A Sodexo által elvégzett felmérés szerint ma a legkedveltebb juttatási forma a melegétel-utalvány, amelyből az idei évben kétszer nagyobb értékben rendeltek a munkáltatók, mint a tavalyi év azonos időszakában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >