Új névvel reagált a Sodexo a piac változó elvárásaira
2010 a változás éve a Sodexo számára; az egész üzletágat érintő változást követően a cég is megújul, amely egyaránt érinti a vállalat külső megjelenését és szolgáltatási palettáját. A Sodexo Pass neve a jövőben Sodexo Motivációs Rendszerek, amely kifejezi a piaci környezet és a vállalat működésében végbemenő változásokat.
Az elmúlt egy évben Magyarországon a béren kívüli juttatások tárháza az adóztatás miatt leszűkült. A Sodexo szolgáltatásait olyan irányban kívánja fejleszteni, hogy a motivációs lehetőségek tágabb köréből választhassanak a munkáltatók és a munkavállalók. A Sodexo által elvégzett felmérés szerint ma a legkedveltebb juttatási forma a melegétel-utalvány, amelyből az idei évben kétszer nagyobb értékben rendeltek a munkáltatók, mint a tavalyi év azonos időszakában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megfizethető árakkal várja a fesztiválozókat az Auchan Placc a héten zajló EFOTT-on
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >4,8%-kal kevesebb energiafogyasztás, 90% hazai forrás az élelmiszereknél – a SPAR új fenntarthatósági mérlege
A SPAR Magyarország 2024-ben is jelentős előrelépéseket tett a fenntartható…
Tovább olvasom >Már online orvosok is vigyáznak a tescósokra
Júniusban tovább bővítette dolgozói juttatási csomagját a Tesco. A nyár…
Tovább olvasom >