Új Nespresso kiszerelések
A Nespresso amilyen rendszerességgel kínál újdonságokat kávéi ízében, annyira ritkán változtat azok értékesítésének koncepcióján – például a kiszerelésen. Így talán még kellemesebb a meglepetés, hogy a cég most különleges kávécsomagokat mutat be: a három és ötdarabos reggeli Intense kávéválogatásokat, az Intense Triopackot (10 Arpeggio, 10 Dharkan, 10 Envivo Lungo) és az Intense Kávéválogatást (10 Dharkan, 10 Ristretto, 10 Arpeggio, 10 Roma, 10 Envivo Lungo)
A Nespresso 2017-es kutatása szerint a magyarok 93 százaléka fogyaszt kávét, és majdnem minden második csésze kávét reggel isszák. Délelőtt inkább a hosszabb, tejes kávékat részesítjük előnyben (65%) az espressoval és a ristrettoval szemben . És hogy kinek mit jelent a jó minőségű kávé? A legfontosabb szempont a jó íz, ezen belül másfélszer többen említették az intenzív, erősen pörkölt ízeket, mint a lágyabb, harmonikusabb ízvilágú kávékat.
Reggelente mindenki különböző kávéra vágyik, van, aki tejjel, tejhabbal, és van, aki anélkül szereti. A Nespresso kávéi között minden ízléshez megtalálhatjuk a megfelelő kávévariációt – az intenzívebb ristretto őrleményektől kezdve, a lágyabb espresso-kon és az egyre nagyobb népszerűségnek örvendő hosszúkávékon át a Pure Origin vagy ízesített kávékig.
Tej hozzáadásával kedvenc kávéjában új ízek bontakoznak ki, így érdemes eltérni a jól bevált recepttől. Egy lágy tejhabbal elkészített, finom cappuccino vagy egy extra krémes latte macchiato új lendületet ad a reggeleknek.
Kapcsolódó cikkeink
Nemcsak a kávé ára emelkedik, a fogyasztása is nő Coca-Cola HBC Magyarország adatai szerint
A tavaly szeptembertől idén augusztus végéig tartó időszakban mintegy 1…
Tovább olvasom >Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
Közép-Európában a csehek a legnagyobb kávéfogyasztók, de csak minimális előnnyel…
Tovább olvasom >RTD kávét dobott piacra a Nespresso az Egyesült Államokban
A limitált kiadású itallal a márka az RTD-italok iránti növekvő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Az idei első félévben is töretlenül bővült a globális hotelipar
Az előző év kiugró eredményeihez képest is képes volt tovább…
Tovább olvasom >