Új módszerrel értékelhetők a vendéglátóhelyek
Külföldön nagy sikernek örvend a FastReview kártya alkalmazása, amelynek segítségével távozás előtt pillanatok alatt értékelést adhatnak az igénybe vett szolgáltatásról a vendégek. Magyarországon néhány hónapja indult hódító útjára, elsők között kezdte használni Budapest két nívós bárja, a Spritz Bar Gozsdu és a Kispipa Bar&Food.
Manapság megszokott gyakorlat, hogy az olyan helyekről, ahol nem jártunk még, az interneten keresünk minél több információt, véleményt, amelyek alapján döntést hozunk. A sok pozitív értékelés tükrözi a szolgáltatás színvonalát, ami által erőteljes csábító hatást képes kifejteni.
„Tulajdonosként nagyon fontos számunkra a visszajelzés azzal kapcsolatban, hogy amit csinálunk, azt megfelelően tesszük-e, jó-e az út, amin haladunk vagy van-e esetleg olyan pontja a működésünknek, amin javíthatnánk” – avatott be Harsányi Gábor, a Spritz Bar Gozsdu és a Kispipa Bar&Food egyik tulajdonosa.
Értékelés a lehető legegyszerűbb módon
Többek között vendéglátóhelyek számára is nagy segítséget jelent az értékelések megszerzésében a FastReview megoldása, hiszen a vendégeket egyetlen mozdulattal tudják az értékelő felületeikre irányítani, illetve személyesen ösztönözni arra, hogy adjanak le értékelést.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy Magyarországon elsőként csatlakozhattunk ehhez a rendszerhez, amit az eddigi tapasztalataink szerint a vendégeink nagyon megszerettek és szívesen használnak. Távozásuk előtt mindössze annyi a dolguk, hogy hozzáérintsék az NFC képes mobiltelefonjukat egy NFC chippel és QR kóddal ellátott kártyához, ami olyan platformra irányítja őket, ahol pillanatok alatt el tudják készíteni az értékelésüket” – ismertette Harsányi Gábor a FastReview kártya működését.
A gyorsaság mellett a módszer nagy előnye, hogy a helyszínen tartózkodva motiváltabb a fogyasztó az értékelés adásában, mintegy plusz kalandként, élményként tekint rá, míg távozása után sokkal kisebb eséllyel szánna időt arra, hogy ezt megtegye.
A legendás múlt és a legmodernebb jelen találkozása
A Kispipa étterem története 1954-ig nyúlik vissza. 1958 és 1968 között minden este itt zongorázott Seress Rezső, akinek nevéhez a híres Szomorú vasárnap című dal fűződik, majd 1979-től a neves vendéglős, Aubel Ervin irányításával, Rosenstein Tibor konyhájával vált nemzetközi hírűvé.
„Elsősorban a hely történelme volt az, ami megfogott bennünket, amikor 2019 végén lehetőségünk nyílt megvásárolni a Kispipát. Teljes átalakításba és arculatváltásba fogtunk, hiszen a korábbi éttermet mi koktélbárként terveztük működtetni. A munkálatokkal 2020 tavaszára végeztünk, amikor viszont a pandémia miatt nem tudtunk megnyitni. Bár tavaly ősszel két hónapig fogadhattuk a vendégeket, a tényleges megnyitást 2021 szeptemberére datáljuk” – tudtuk meg Harsányi Gábortól.
Kapcsolódó cikkeink
Elindult a vásárlók számára ingyenes qvik
A K&H Banknál is elindult a qvik, az azonnali átutalásra épülő,…
Tovább olvasom >Új korszak a mobilbankolásban: ingyenes QR-kódos fizetés szeptember 1-jétől
Szeptember 1-jétől jelentős újítással bővül a magyar banki ügyfelek mobilbanki…
Tovább olvasom >Új QR-kódos azonnali fizetési megoldás indul szeptembertől
Szeptembertől új, QR-kódos azonnali fizetési megoldás válik elérhetővé Magyarországon. Az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >Közel 13 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában 2023 első kilenc hónapjában
Romániában 12,8 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma 2023 első…
Tovább olvasom >