Új, misztikus oldalt készített a Magnum
Az elmúlt évek sikerein felbuzdulva az Unilever Kft. Algida üzletág Magnum márkája egy minden eddiginél komplexebb, interaktívabb promóciós oldallal készült a HPS Group online csapatával együtt az idei nyári szezonra.A magnumcsokimisztikum.hu oldal célja
visszavezetni a látogatókat a csokoládé
őshazájába, mely az idei Magnum újdonságokat
ihlette, például a 62% kakaótartalmú
csokoládéval borított Magnum Ecuador Dark
jégkrémet.
A termékek bemutatásán
kívül több pályázati lehetőséget
is meghirdettek az oldalon, illetve a tartalmak is színesek,
magazinos jellegűek.
Pályázni lehet
vírusfilmekkel és vicces, érzéki
történetekkel, amelyeknek köze van a jégkrém,
a Magnum imádatához.
A sokrétű megmérettetés
mellett, lehet alibiket, koktélrecepteket beküldeni,
véleményezni a cikkeket, szavazni és a misztikus
hangulatot varázslatok,, jóslasok, horoszkópok
is biztosítják.
A legtöbb brand oldallal
ellentétben itt nemcsak a promóció és az
új termék kommunikálása kerül
fókuszba, hanem maguk a fogyasztók is, akiket a
magazinos tartalmakkal és a varázslatos képi
világgal lehet a leginkább a monitorok elé
láncolni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >