Új megoldással csökkenti a tejtermék-alapanyagok zsírtartalmát a Nestlé
A Nestlé élelmiszeripari óriáscég új megoldást fejlesztett ki arra, hogy a tejpor zsírtartalmát akár 60%-kal csökkentse anélkül, hogy annak minősége, íze és állaga romlana.
A Nestlé innovációja a tejfehérjék ellenőrzött aggregációjára épül, ahol a fehérje a tejzsír méretét és textúráját utánozza – közölte a vállalat.
A technológia a teljes tejhez képest alacsonyabb kalóriatartalmú tejet eredményez.
Mint azt Isabelle Bureau-Franz, a Nestlé táplálkozási üzletágának kutatás-fejlesztési vezetője elmondta, a szabadalmaztatott technológiát a Brazíliában igen népszerű Ninho Adultoban vezette be a vállalat sikeresen, és segítségével jelentősen csökkentette a termék tejzsírtartalmát. Az új tejet krémesebbnek és ízletesebbnek nevezte, amelyet a fogyasztók is kedvelnek.
Folyamatosan változó fogyasztói elvárások
Laurent Alsteens, a Nestlé Táplálkozás Stratégiai Üzletágának globális kategóriavezetője hozzátette, hogy az innováció forradalmasítja a tejtermékek fogyasztását, miközben javítja a fogyasztói élményt. A technológia a Nido portfolióban világszerte bevezetésre kerül, ami pedig elősegítheti a kínálat iránti kereslet növekedését.
Az új zsírcsökkentő módszer csak egy a Nestlé kutatás-fejlesztési szakemberei által kifejlesztett számos létező, tudományos alapokon nyugvó megoldás közül – jelentette ki a vállalat.
A Nestlé által kifejlesztett egyéb megoldások közé tartozik egy enzimatikus eljárás a kulcsfontosságú összetevőkben lévő belső cukrok csökkentésére, valamint egy szabadalmaztatott mikroszellőztetési technológia, amely növeli a csokoládé krémességét, ugyanakkor megfelel a fogyasztók ízzel kapcsolatos elvárásainak is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Globális létszámcsökkentést hajt végre a Nestlé a hatékonyság jegyében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Nescafé már 2024-ben elérte a 2025-re kitűzött regeneratív mezőgazdasági céljait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Airfryer-generációt célozza a Maggi új kampánya Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Október 17-én indul a Lidl első mozgóboltja Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magasan ragadt a lakosság által érzékelt áremelkedés indexe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kijött a friss VOSZ Barométer – A makroszámok ellenére bizakodók a VOSZ tagvállalkozásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >