Új megoldással csökkenti a tejtermék-alapanyagok zsírtartalmát a Nestlé
A Nestlé élelmiszeripari óriáscég új megoldást fejlesztett ki arra, hogy a tejpor zsírtartalmát akár 60%-kal csökkentse anélkül, hogy annak minősége, íze és állaga romlana.
A Nestlé innovációja a tejfehérjék ellenőrzött aggregációjára épül, ahol a fehérje a tejzsír méretét és textúráját utánozza – közölte a vállalat.
A technológia a teljes tejhez képest alacsonyabb kalóriatartalmú tejet eredményez.
Mint azt Isabelle Bureau-Franz, a Nestlé táplálkozási üzletágának kutatás-fejlesztési vezetője elmondta, a szabadalmaztatott technológiát a Brazíliában igen népszerű Ninho Adultoban vezette be a vállalat sikeresen, és segítségével jelentősen csökkentette a termék tejzsírtartalmát. Az új tejet krémesebbnek és ízletesebbnek nevezte, amelyet a fogyasztók is kedvelnek.
Folyamatosan változó fogyasztói elvárások
Laurent Alsteens, a Nestlé Táplálkozás Stratégiai Üzletágának globális kategóriavezetője hozzátette, hogy az innováció forradalmasítja a tejtermékek fogyasztását, miközben javítja a fogyasztói élményt. A technológia a Nido portfolióban világszerte bevezetésre kerül, ami pedig elősegítheti a kínálat iránti kereslet növekedését.
Az új zsírcsökkentő módszer csak egy a Nestlé kutatás-fejlesztési szakemberei által kifejlesztett számos létező, tudományos alapokon nyugvó megoldás közül – jelentette ki a vállalat.
A Nestlé által kifejlesztett egyéb megoldások közé tartozik egy enzimatikus eljárás a kulcsfontosságú összetevőkben lévő belső cukrok csökkentésére, valamint egy szabadalmaztatott mikroszellőztetési technológia, amely növeli a csokoládé krémességét, ugyanakkor megfelel a fogyasztók ízzel kapcsolatos elvárásainak is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Brazil üzemének bővítésébe invesztál a Coca-Cola FEMSA
A Coca-Cola FEMSA több mint 600 millió reált (kb 110…
Tovább olvasom >Ketchup alapú gyümölcsturmixot dob piacra a Heinz és a Smoothie King az USA-ban
Meghökkentő együttműködéssel rukkolt elő a Heinz és a világ vezető…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >