Új megoldással csökkenti a tejtermék-alapanyagok zsírtartalmát a Nestlé
A Nestlé élelmiszeripari óriáscég új megoldást fejlesztett ki arra, hogy a tejpor zsírtartalmát akár 60%-kal csökkentse anélkül, hogy annak minősége, íze és állaga romlana.
A Nestlé innovációja a tejfehérjék ellenőrzött aggregációjára épül, ahol a fehérje a tejzsír méretét és textúráját utánozza – közölte a vállalat.
A technológia a teljes tejhez képest alacsonyabb kalóriatartalmú tejet eredményez.
Mint azt Isabelle Bureau-Franz, a Nestlé táplálkozási üzletágának kutatás-fejlesztési vezetője elmondta, a szabadalmaztatott technológiát a Brazíliában igen népszerű Ninho Adultoban vezette be a vállalat sikeresen, és segítségével jelentősen csökkentette a termék tejzsírtartalmát. Az új tejet krémesebbnek és ízletesebbnek nevezte, amelyet a fogyasztók is kedvelnek.
Folyamatosan változó fogyasztói elvárások
Laurent Alsteens, a Nestlé Táplálkozás Stratégiai Üzletágának globális kategóriavezetője hozzátette, hogy az innováció forradalmasítja a tejtermékek fogyasztását, miközben javítja a fogyasztói élményt. A technológia a Nido portfolióban világszerte bevezetésre kerül, ami pedig elősegítheti a kínálat iránti kereslet növekedését.
Az új zsírcsökkentő módszer csak egy a Nestlé kutatás-fejlesztési szakemberei által kifejlesztett számos létező, tudományos alapokon nyugvó megoldás közül – jelentette ki a vállalat.
A Nestlé által kifejlesztett egyéb megoldások közé tartozik egy enzimatikus eljárás a kulcsfontosságú összetevőkben lévő belső cukrok csökkentésére, valamint egy szabadalmaztatott mikroszellőztetési technológia, amely növeli a csokoládé krémességét, ugyanakkor megfelel a fogyasztók ízzel kapcsolatos elvárásainak is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: „Lighting the Way to Smarter Stores!”
A visszaszámlálás elkezdődött! – Hamarosan megnyitja kapuit a kiskereskedelmi technológiák 2025-ös…
Tovább olvasom >A testsúlykontrollt támogató italt dob piacra a Nestlé
A Boost étkezés előtti ital a globális élelmiszeróriás legújabb terméke,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >