Új marketingvezető és új PR és CSR menedzser a Samsungnál
2017 májusától Witsch Gerda marketingvezetőként folytatja munkáját a Samsung Electronics Magyar Zrt.-nél, júniustól Samu Zsófia pedig PR és CSR menedzserként irányítja a vállalat PR kommunikációját.
Samu Zsófia és Witsch Gerda
Witsch Gerda 2015 februárja óta erősíti a Samsung csapatát, ahol marketingkommunikációs menedzserként kezdett, majd a Samsung Electronics Europe kampány- és kategóriamenedzsere lett. A mostani kinevezéssel a Samsung hazai leányvállalatnak marketingvezetői feladatait vette át és ő felel a teljes körű marketingkommunikációért is.
„Megtiszteltetés számomra, hogy munkámmal a világ egyik leggyorsabban fejlődő vállalatát támogathatom, ahol az elsődleges cél a teljesen új lehetőségeket kínáló technológiák fejlesztése. Lendületes, innovatív márkakommunikáció – ez a Samsung megújult marketingcsapatának irányelve, amely egyúttal biztosíték is a Samsung folyamatos növekedésére a piacon” – mondta el Witsch Gerda, a Samsung Electronics Magyar Zrt. új marketingvezetője.
Samu Zsófiát, aki 2012 és 2015 között a Samsung Magyarország Zrt. PR és CSR menedzsereként, majd az Auchan Magyarország Kft. kommunikációs vezetőjeként is dolgozott, a vállalat vezetősége júniustól ismét a PR kommunikációs kampányok és a társadalmi felelősségvállalási programok irányításával bízta meg.
Kapcsolódó cikkeink
A Samsung az IFA 2025 kiállításon mutatja be technológiai újdonságait
A Samsung hamarosan visszatér az IFA (Innovation for all) Kiállításra. Európa legnagyobb…
Tovább olvasom >A Megoldások a holnapért győztesei az autizmus spektrumzavarral élő gyerekeknek segítenének
A Megoldások a holnapért kihívás jubileumi döntőjében a PrepBook csapat…
Tovább olvasom >A Samsung bemutatja a One UI 8 bétaverzióját
A Samsung hamarosan bevezeti a One UI 8 szoftverfrissítést, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >Labubu-láz: közel 400%-os profitnövekedéssel száguld a Pop Mart – már a Mattelt és a Sanriót is előzi
A „csúnya-aranyos” Labubu-figurák köré épített őrület, a vakdobozos értékesítés és…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >