Új marketingvezető a Magyar Terméknél

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 11. 05. 11:42
🎧 Hallgasd a cikket:

2025 szeptemberétől Bánkúti Fatime tölti be a Magyar Termék Nonprofit Kft. marketingvezetői pozícióját, aki többek között Kádár Anita, partnerkapcsolati vezető feladatait vette át, aki szülési szabadságát tölti.

Bánkúti Fatime

A szakember több mint másfél évtizedes tapasztalattal rendelkezik a marketing, kommunikáció és márkaépítés területén. A Magyar Termékhez nem ismeretlenként tért vissza: marketingbizottsági tagként is aktívan részt vett a szervezet munkájában, kommunikációs és PR-stratégiák kidolgozásában.

Korábban a Magyar Piszke Papírnál, ezt megelőzően pedig a Forest-Papírnál dolgozott marketingmenedzserként, ahol termékfejlesztési, értékesítést támogató és e-kereskedelmi feladatokat látott el. Élelmiszeripari tapasztalatát az Omega Bázisnál szerezte, ahol funkcionális, bio és gluténmentes élelmiszerek marketingjével, valamint a vállalat stratégiai tervezésében is részt vett.

Bánkúti Fatime célja, hogy a Magyar Termék márkát tovább erősítse a hazai piacon, és innovatív, adatvezérelt megoldásokkal növelje a magyar termékek iránti fogyasztói elköteleződést.

Kapcsolódó cikkeink