Új marketingvezető a Magyar Terméknél
2025 szeptemberétől Bánkúti Fatime tölti be a Magyar Termék Nonprofit Kft. marketingvezetői pozícióját, aki többek között Kádár Anita, partnerkapcsolati vezető feladatait vette át, aki szülési szabadságát tölti.

Bánkúti Fatime
A szakember több mint másfél évtizedes tapasztalattal rendelkezik a marketing, kommunikáció és márkaépítés területén. A Magyar Termékhez nem ismeretlenként tért vissza: marketingbizottsági tagként is aktívan részt vett a szervezet munkájában, kommunikációs és PR-stratégiák kidolgozásában.
Korábban a Magyar Piszke Papírnál, ezt megelőzően pedig a Forest-Papírnál dolgozott marketingmenedzserként, ahol termékfejlesztési, értékesítést támogató és e-kereskedelmi feladatokat látott el. Élelmiszeripari tapasztalatát az Omega Bázisnál szerezte, ahol funkcionális, bio és gluténmentes élelmiszerek marketingjével, valamint a vállalat stratégiai tervezésében is részt vett.
Bánkúti Fatime célja, hogy a Magyar Termék márkát tovább erősítse a hazai piacon, és innovatív, adatvezérelt megoldásokkal növelje a magyar termékek iránti fogyasztói elköteleződést.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Reálnál is a magyar a nyerő – a Magyar Termékkel indít közös promóciót az üzletlánc
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Növekedés, sikeres kampányok, új szakmai együttműködések: ilyen volt a Magyar Termék 2024-es éve
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Többet költenek idén karácsonykor a magyarok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H: mit mutat a gyerekinfláció?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A hungarikumok a magyar identitás sokszínűségét mutatják meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
