Új marketingvezető a Coca-Cola Magyarországnál
Czigler Katalin lett a Coca-Cola Magyarország Kft. új marketingvezetője. A szakember három éve dolgozik a vállalatnál, ahol márciusi kinevezését megelőzően kereskedelmi vezetőként tevékenykedett.
Korábbi posztján Czigler Katalin fő feladatai közé tartozott a kereskedelmi stratégiák fejlesztésének és implementálásának vezetése, ami mellett számos innovációs projektet is levezényelt. Ezt megelőzően a Henkel nemzetközi márkamenedzsereként a szépségápolási globális stratégiai üzletágban dolgozott és a Taft márka innovációiáért, menedzsmentjéért és monitoringjáért felelt. Előtte a Procter&Gamble szájápolás és női higiénia üzletág régiós kategóriamenedzsereként járult hozzá a közép-európai kereskedelmi modell kialakításához és adaptálásához a magyar, horvát és szlovén piacon. A szakember karrierjét az USA-ban, a Franchise Management Services Inc-nél kezdte. Pénzügy szakon mesterdiplomáját a Pécsi Közgazdaságtudományi Egyetemen szerezte, az USA-ban pedig egyéves szakmai gyakorlaton vett részt. A Coca-Cola Magyarország új marketingvezetője a magyar és az angol mellett folyékonyan beszél horvátul is.
“Különösen fontosnak tartom, hogy a szerteágazó és dinamikusan változó fogyasztói igényeket és üdítőfogyasztási alkalmakat a portfóliónk építésével a lehető legrelevánsabb termékkínálattal tudjuk kielégíteni. Célunk, hogy növeljük az alkoholmentes italkategóriát és tovább erősítsük vezető pozíciónkat. Az elmúlt évek eredményességének titka a csapatban rejlik. Ezentúl is azon dolgozom majd, hogy az ország egyik legjobb marketingcsapata legyünk, akik az elődeikhez hasonlóan a Coca-Cola rendszerén belül bárhol a világon megállják a helyüket.” – mondta Czigler Katalin.
Czigler Katalin Leszkay-Kovács Renátát váltja, aki a jövőben a vállalaton belül regionális portfóliófejlesztésért lesz felelős.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >