Új marketingvezető a Coca-Cola Magyarországnál
Czigler Katalin lett a Coca-Cola Magyarország Kft. új marketingvezetője. A szakember három éve dolgozik a vállalatnál, ahol márciusi kinevezését megelőzően kereskedelmi vezetőként tevékenykedett.
Korábbi posztján Czigler Katalin fő feladatai közé tartozott a kereskedelmi stratégiák fejlesztésének és implementálásának vezetése, ami mellett számos innovációs projektet is levezényelt. Ezt megelőzően a Henkel nemzetközi márkamenedzsereként a szépségápolási globális stratégiai üzletágban dolgozott és a Taft márka innovációiáért, menedzsmentjéért és monitoringjáért felelt. Előtte a Procter&Gamble szájápolás és női higiénia üzletág régiós kategóriamenedzsereként járult hozzá a közép-európai kereskedelmi modell kialakításához és adaptálásához a magyar, horvát és szlovén piacon. A szakember karrierjét az USA-ban, a Franchise Management Services Inc-nél kezdte. Pénzügy szakon mesterdiplomáját a Pécsi Közgazdaságtudományi Egyetemen szerezte, az USA-ban pedig egyéves szakmai gyakorlaton vett részt. A Coca-Cola Magyarország új marketingvezetője a magyar és az angol mellett folyékonyan beszél horvátul is.
“Különösen fontosnak tartom, hogy a szerteágazó és dinamikusan változó fogyasztói igényeket és üdítőfogyasztási alkalmakat a portfóliónk építésével a lehető legrelevánsabb termékkínálattal tudjuk kielégíteni. Célunk, hogy növeljük az alkoholmentes italkategóriát és tovább erősítsük vezető pozíciónkat. Az elmúlt évek eredményességének titka a csapatban rejlik. Ezentúl is azon dolgozom majd, hogy az ország egyik legjobb marketingcsapata legyünk, akik az elődeikhez hasonlóan a Coca-Cola rendszerén belül bárhol a világon megállják a helyüket.” – mondta Czigler Katalin.
Czigler Katalin Leszkay-Kovács Renátát váltja, aki a jövőben a vállalaton belül regionális portfóliófejlesztésért lesz felelős.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI segítségével oldaná meg a narancslé-válságot a Coca-Cola
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hasít a Coca-Cola és a Disney együttműködése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >YouGov Brand Footprint 2025 – A vásárlók kedvenc FMCG-márkái
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kapu Tibor megkóstolta az űrutazás ihlette Kometinit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nagy sikerrel zárult a 15. jubileumi Nap gyermekei pályázat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mit jelent a hústartalom a húskészítményeknél?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >