Új marketingvezető a Coca-Cola Magyarországnál
Czigler Katalin lett a Coca-Cola Magyarország Kft. új marketingvezetője. A szakember három éve dolgozik a vállalatnál, ahol márciusi kinevezését megelőzően kereskedelmi vezetőként tevékenykedett.
Korábbi posztján Czigler Katalin fő feladatai közé tartozott a kereskedelmi stratégiák fejlesztésének és implementálásának vezetése, ami mellett számos innovációs projektet is levezényelt. Ezt megelőzően a Henkel nemzetközi márkamenedzsereként a szépségápolási globális stratégiai üzletágban dolgozott és a Taft márka innovációiáért, menedzsmentjéért és monitoringjáért felelt. Előtte a Procter&Gamble szájápolás és női higiénia üzletág régiós kategóriamenedzsereként járult hozzá a közép-európai kereskedelmi modell kialakításához és adaptálásához a magyar, horvát és szlovén piacon. A szakember karrierjét az USA-ban, a Franchise Management Services Inc-nél kezdte. Pénzügy szakon mesterdiplomáját a Pécsi Közgazdaságtudományi Egyetemen szerezte, az USA-ban pedig egyéves szakmai gyakorlaton vett részt. A Coca-Cola Magyarország új marketingvezetője a magyar és az angol mellett folyékonyan beszél horvátul is.
“Különösen fontosnak tartom, hogy a szerteágazó és dinamikusan változó fogyasztói igényeket és üdítőfogyasztási alkalmakat a portfóliónk építésével a lehető legrelevánsabb termékkínálattal tudjuk kielégíteni. Célunk, hogy növeljük az alkoholmentes italkategóriát és tovább erősítsük vezető pozíciónkat. Az elmúlt évek eredményességének titka a csapatban rejlik. Ezentúl is azon dolgozom majd, hogy az ország egyik legjobb marketingcsapata legyünk, akik az elődeikhez hasonlóan a Coca-Cola rendszerén belül bárhol a világon megállják a helyüket.” – mondta Czigler Katalin.
Czigler Katalin Leszkay-Kovács Renátát váltja, aki a jövőben a vállalaton belül regionális portfóliófejlesztésért lesz felelős.
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hiánypótló egészségügyi innovációk megvalósítása kapott zöld utat
Először adták át a BioTechUSA az Egészségért Díjakat november 22-én…
Tovább olvasom >Szervezeti változásokat jelentett be az LG 2030-as víziójának megvalósítása érdekében
Az LG Electronics (LG) az igazgatóság jóváhagyását követően számos szervezeti…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >