Új marketingvezető a Coca-Cola Magyarországnál
Czigler Katalin lett a Coca-Cola Magyarország Kft. új marketingvezetője. A szakember három éve dolgozik a vállalatnál, ahol márciusi kinevezését megelőzően kereskedelmi vezetőként tevékenykedett.
Korábbi posztján Czigler Katalin fő feladatai közé tartozott a kereskedelmi stratégiák fejlesztésének és implementálásának vezetése, ami mellett számos innovációs projektet is levezényelt. Ezt megelőzően a Henkel nemzetközi márkamenedzsereként a szépségápolási globális stratégiai üzletágban dolgozott és a Taft márka innovációiáért, menedzsmentjéért és monitoringjáért felelt. Előtte a Procter&Gamble szájápolás és női higiénia üzletág régiós kategóriamenedzsereként járult hozzá a közép-európai kereskedelmi modell kialakításához és adaptálásához a magyar, horvát és szlovén piacon. A szakember karrierjét az USA-ban, a Franchise Management Services Inc-nél kezdte. Pénzügy szakon mesterdiplomáját a Pécsi Közgazdaságtudományi Egyetemen szerezte, az USA-ban pedig egyéves szakmai gyakorlaton vett részt. A Coca-Cola Magyarország új marketingvezetője a magyar és az angol mellett folyékonyan beszél horvátul is.
“Különösen fontosnak tartom, hogy a szerteágazó és dinamikusan változó fogyasztói igényeket és üdítőfogyasztási alkalmakat a portfóliónk építésével a lehető legrelevánsabb termékkínálattal tudjuk kielégíteni. Célunk, hogy növeljük az alkoholmentes italkategóriát és tovább erősítsük vezető pozíciónkat. Az elmúlt évek eredményességének titka a csapatban rejlik. Ezentúl is azon dolgozom majd, hogy az ország egyik legjobb marketingcsapata legyünk, akik az elődeikhez hasonlóan a Coca-Cola rendszerén belül bárhol a világon megállják a helyüket.” – mondta Czigler Katalin.
Czigler Katalin Leszkay-Kovács Renátát váltja, aki a jövőben a vállalaton belül regionális portfóliófejlesztésért lesz felelős.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >Sok tonnányi segítség: higiéniai papírtermék-adomány a legkiszolgáltatottabbaknak
Több ezer rászoruló gyermeket, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat esélyteremtő gyermekprogramjainak intézményeit,…
Tovább olvasom >