Új marketingmenedzser az eMAG-nál
Novembertől Hunyady László (41) az eMAG új marketingmenedzsere. A szakember célja az online áruház magyarországi szerepének erősítése, az ügyfélélmény növelése.
A szakember az FMCG-szektorban kezdte pályafutását, először az Unilevernél, majd a Borsodi Sörgyárnál dolgozott. 2001 és 2008 között a Zwack Unicum senior márka menedzser volt, 2008-ban pedig csatlakozott a British American Tobaccóhoz, ahol szenior
marketing-, majd kereskedelmi vezetői pozíciókat töltött be mint közép-európai marketingigazgató, valamint Magyarországért és Horvátországért felelős kereskedelmi igazgató. BAT-os karrierjét Amszterdamban fejezte be mint Nyugat Európáért felelős márkamarketing vezető, ahol jelentősen javította a Pall Mall márka európai teljesítményét fogyasztó központú marketing stratégiával és a fogyasztói ár-érték arány javításával. n
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >