Új marketingmenedzser az eMAG-nál
Novembertől Hunyady László (41) az eMAG új marketingmenedzsere. A szakember célja az online áruház magyarországi szerepének erősítése, az ügyfélélmény növelése.
A szakember az FMCG-szektorban kezdte pályafutását, először az Unilevernél, majd a Borsodi Sörgyárnál dolgozott. 2001 és 2008 között a Zwack Unicum senior márka menedzser volt, 2008-ban pedig csatlakozott a British American Tobaccóhoz, ahol szenior
marketing-, majd kereskedelmi vezetői pozíciókat töltött be mint közép-európai marketingigazgató, valamint Magyarországért és Horvátországért felelős kereskedelmi igazgató. BAT-os karrierjét Amszterdamban fejezte be mint Nyugat Európáért felelős márkamarketing vezető, ahol jelentősen javította a Pall Mall márka európai teljesítményét fogyasztó központú marketing stratégiával és a fogyasztói ár-érték arány javításával. n
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >