Új marketingkönyv: Értékteremtés 4.0
Az Akadémiai Kiadó gondozásában jelent meg a marketingben jól ismert szerzőnek, Rekettye Gábornak új könyve Értékteremtés 4.0 címmel. A szerző törekvése már a címválasztással is az, hogy bemutassa a negyedik ipari forradalomnak nevezett korunk kihívásait, veszélyeit és lehetőségeit.
A digitalizáció által vezérelt új korszak radikálisan változtatja meg a termékek és szolgáltatások előállítását és kereskedelmét, illetve a vevők értékelvárásait. A vállalatoknak lassan tudomásul kell venniük, hogy az az út, amelyen a vevők a márka megismerését követően eljutnak a vásárlási döntésig, alapjaiban változott meg. Olyan új érintkezési pontok alakultak ki, amelyek alapvetően határozzák meg a fogyasztók döntéseit, és ha vállalatok nincsenek ott ezeknél az érintkezési pontoknál, akkor versenyhátrányba kerülnek.
Rekettye Gábor szerint ahhoz, hogy egy-egy termék vagy szolgáltatás sikeres legyen, nem elég az, hogy a vevők igényeit funkcionálisan jól elégítse ki, még az sem, ha mindezt attraktívan (szépen csomagolva) teszi; a siker ma már azt is megkívánja, hogy a termék pozitív vevőélményt nyújtson. Ez pedig a márkával és a céggel kapcsolatos mindennemű találkozások során alakulhat ki a vevőkben. Ha a termék jó minőségű, attraktív és ehhez pozitív vevőélmény társul, akkor alakulhat ki a lojalitás.
A színes fotókkal és ábrákkal vonzóvá tett elméleti ismereteket mintegy harminc szemelvény és nyolc valós esettanulmány teszi gyakorlatorientálttá. A könyvet jó szívvel ajánljuk a gyakorlatban dolgozó szakembereknek. //
Kapcsolódó cikkeink
Fókuszban a valós idejű marketing a Mastercard Space4Commerce konferenciáján
A Mastercard Space4Commerce konferencia bemutatja, hogyan alakítják át az azonnali…
Tovább olvasom >Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >Magyar marketingigazgatót nevezett ki a Groupe SEB Közép-Európában
A Groupe SEB közép-európai központja kinevezte új marketingigazgatóját, Raskó Enikőt.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >