Új marketingkönyv: Értékteremtés 4.0
Az Akadémiai Kiadó gondozásában jelent meg a marketingben jól ismert szerzőnek, Rekettye Gábornak új könyve Értékteremtés 4.0 címmel. A szerző törekvése már a címválasztással is az, hogy bemutassa a negyedik ipari forradalomnak nevezett korunk kihívásait, veszélyeit és lehetőségeit.
A digitalizáció által vezérelt új korszak radikálisan változtatja meg a termékek és szolgáltatások előállítását és kereskedelmét, illetve a vevők értékelvárásait. A vállalatoknak lassan tudomásul kell venniük, hogy az az út, amelyen a vevők a márka megismerését követően eljutnak a vásárlási döntésig, alapjaiban változott meg. Olyan új érintkezési pontok alakultak ki, amelyek alapvetően határozzák meg a fogyasztók döntéseit, és ha vállalatok nincsenek ott ezeknél az érintkezési pontoknál, akkor versenyhátrányba kerülnek.
Rekettye Gábor szerint ahhoz, hogy egy-egy termék vagy szolgáltatás sikeres legyen, nem elég az, hogy a vevők igényeit funkcionálisan jól elégítse ki, még az sem, ha mindezt attraktívan (szépen csomagolva) teszi; a siker ma már azt is megkívánja, hogy a termék pozitív vevőélményt nyújtson. Ez pedig a márkával és a céggel kapcsolatos mindennemű találkozások során alakulhat ki a vevőkben. Ha a termék jó minőségű, attraktív és ehhez pozitív vevőélmény társul, akkor alakulhat ki a lojalitás.
A színes fotókkal és ábrákkal vonzóvá tett elméleti ismereteket mintegy harminc szemelvény és nyolc valós esettanulmány teszi gyakorlatorientálttá. A könyvet jó szívvel ajánljuk a gyakorlatban dolgozó szakembereknek. //
Kapcsolódó cikkeink
A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >A Libri-csoport megvásárolta az Édesvíz Kiadót
A Libri-csoport megvásárolta az Édesvíz Kiadót, a felvásárlás stratégiai célt…
Tovább olvasom >Célzás vagy túl-célzás? – Az új marketing-dilemma
Többmilliárd hirdetésmegjelenés fényében, a mai marketing sikerének kulcsa az egyensúly:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Innovációk napján átadtuk az „Inno d’Or – Év innovációja 2025” díjakat
Idén ötödik alkalommal került megrendezésre a Trade magazin által életre…
Tovább olvasom >Nemcsak nyári sláger: jegestea egész évben
A jegestea szegmens korábban jellemző szezonális jellege mára komoly átalakuláson…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >