Új marketingkampányt indít a francia Carrefour
Az árakat és a saját márkás termékek minőségét helyezte fókuszba a Carrefour új kampánya Franciaországban. A cél a cég szerint a vásárlók háztartási kiadásainak „támogatása”.

Minőség és jó árak
A kampány nagy hangsúlyt helyez a Carrefour saját márkás termékeinek minőségére, valamint elkötelezetten támogatja a francia gazdasági és ipari újraéledést.
A Carrefour a verhetetlen árakat és a hűségbónuszokat használja kampányának fő elemeként, s emellett kiemelten reklámozza francia gyártó partnereinek termékeit is.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Vegyes eredmények a Carrefournál
A francia kereskedő 2025 első felében veszteségeket kellett, hogy elkönyveljen…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a béremelkedés üteme meghaladja az inflációt, felzárkózik a vidék
A Központi Statisztikai Hivatal friss adatai szerint júniusban a teljes…
Tovább olvasom >Élelmiszeripari beruházási boom jöhet: közel 200 milliárd forint támogatásról döntöttek
Megszülettek az első döntések az élelmiszer-feldolgozók nagyobb léptékű fejlesztéseinek támogatásáról…
Tovább olvasom >Tízből nyolc szülő mindent egy helyen vásárolna be iskolakezdésre – a Pepco erre kínál megoldást
Ahogy közeledik a tanévkezdés, a szülők előtt ismét ott áll…
Tovább olvasom >