Új marketingkampányt indít a francia Carrefour
Az árakat és a saját márkás termékek minőségét helyezte fókuszba a Carrefour új kampánya Franciaországban. A cél a cég szerint a vásárlók háztartási kiadásainak „támogatása”.

Minőség és jó árak
A kampány nagy hangsúlyt helyez a Carrefour saját márkás termékeinek minőségére, valamint elkötelezetten támogatja a francia gazdasági és ipari újraéledést.
A Carrefour a verhetetlen árakat és a hűségbónuszokat használja kampányának fő elemeként, s emellett kiemelten reklámozza francia gyártó partnereinek termékeit is.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Receptekkel kampányol a brit Aldi a gyermekek egészségesebb táplákozásáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új korszak a Carrefournál: a Saadé család lett a második legnagyobb részvényes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekorddöntő Black Friday az online rendelések terén
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kampány indult a hús- és tejtermékekkel kapcsolatos tévhitek eloszlatásáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szolnok belvárosában nyílt a legújabb PENNY üzlet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
