Új marketingigazgató a Tchibo Budapest Kft.-nél
2011. augusztus 8-tól Mészáros Zsolt (43) tölti be a Tchibo Budapest Kft. marketingigazgatói posztját. A szakember feladata az egységes marketing stratégia kidolgozása és megvalósítása a Tchibo kávé- és non-food üzletágában egyaránt.
Mészáros Zsolt közel két évtizedes tapasztalattal rendelkezik az FMCG
marketing és kereskedelmi területen. Kereskedelmi diplomáját a budapesti
Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskolán szerezte, majd később
Dél-Afrikában, marketing szakirányon végzett. Szakmai karrierjét az
Unilever Magyarország Kft.-nél kezdte, majd 13 év múltán a Borsodi
Sörgyár Zrt.-hez került, ahol marketing- valamint kereskedelmi
igazgatóként dolgozott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Hazai termékek elismerését segíti a minőségrendszerekhez történő csatlakozás
A vásárlók bizalmának növelésén túl piaci előnyökkel is jár a…
Tovább olvasom >Enyhe növekedés a lízingpiacon
A hazai lízingpiac 2025 első félévében enyhe növekedést mutatott a…
Tovább olvasom >