Új marketingigazgató a Tchibo Budapest Kft.-nél
2011. augusztus 8-tól Mészáros Zsolt (43) tölti be a Tchibo Budapest Kft. marketingigazgatói posztját. A szakember feladata az egységes marketing stratégia kidolgozása és megvalósítása a Tchibo kávé- és non-food üzletágában egyaránt.
Mészáros Zsolt közel két évtizedes tapasztalattal rendelkezik az FMCG
marketing és kereskedelmi területen. Kereskedelmi diplomáját a budapesti
Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskolán szerezte, majd később
Dél-Afrikában, marketing szakirányon végzett. Szakmai karrierjét az
Unilever Magyarország Kft.-nél kezdte, majd 13 év múltán a Borsodi
Sörgyár Zrt.-hez került, ahol marketing- valamint kereskedelmi
igazgatóként dolgozott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >