Új marketingigazgató a SIÓ-nál
2010. június végétől Aniot Dávid tölti be a piacvezető gyümölcslégyártó és –forgalmazó SIÓ-ECKES Kft. marketingigazgatói pozícióját – áll a cég közleményében.
Aniot Dávid tanulmányait az Amerikai Egyesül Államokbeli Springfieldben a Drury Egyetemen végezte. Magyarországra visszatérve a Unilevernél helyezkedett el. Az ott töltött 9 év alatt a piackutatáson és a marketing különböző területein dolgozott, nevéhez fűződik a Flora, a Rama, a Bertolli, valamint más márkák hazai és regionális márka menedzsmentje.
3 évvel ezelőtt csatlakozott a Coca-Cola Company magyarországi csapatához, ahol a CSD kategória menedzsereként többek között a Coke Zero hazai bevezetését, a Coke Club marketingkommunikáció fejlesztését és a Fanta megújítását vezette.
A szakember a multinacionális környezetben szerzett tapasztalatait ötvözve kiváló stratégaként kezdte meg marketingigazgatói tevékenységét. Feladatkörébe a SIÓ-ECKES Kft. marketing osztályának irányítása, az egyes részterületek tevékenységének felügyelete, a cég- és márkastratégia továbbfejlesztése és megvalósítása tartozik.
A piacvezető cég a SIÓ Prémium, a SIÓ, a SIÓ VitaTigris, a SIÓ Fresh&Fruit, a SIÓ Könnyű és Zamatos, a Hohes C gyümölcslevek és gyümölcspüré, továbbá a SIÓ Gyümölcs Szörpök gyártója és forgalmazója, valamint a YO Szörp hazai forgalmazója.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/uploads/media/2010%2007/Aniot%20David.jpg)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >