Új marketingigazgató a SIÓ-nál
2010. június végétől Aniot Dávid tölti be a piacvezető gyümölcslégyártó és –forgalmazó SIÓ-ECKES Kft. marketingigazgatói pozícióját – áll a cég közleményében.
Aniot Dávid tanulmányait az Amerikai Egyesül Államokbeli Springfieldben a Drury Egyetemen végezte. Magyarországra visszatérve a Unilevernél helyezkedett el. Az ott töltött 9 év alatt a piackutatáson és a marketing különböző területein dolgozott, nevéhez fűződik a Flora, a Rama, a Bertolli, valamint más márkák hazai és regionális márka menedzsmentje.
3 évvel ezelőtt csatlakozott a Coca-Cola Company magyarországi csapatához, ahol a CSD kategória menedzsereként többek között a Coke Zero hazai bevezetését, a Coke Club marketingkommunikáció fejlesztését és a Fanta megújítását vezette.
A szakember a multinacionális környezetben szerzett tapasztalatait ötvözve kiváló stratégaként kezdte meg marketingigazgatói tevékenységét. Feladatkörébe a SIÓ-ECKES Kft. marketing osztályának irányítása, az egyes részterületek tevékenységének felügyelete, a cég- és márkastratégia továbbfejlesztése és megvalósítása tartozik.
A piacvezető cég a SIÓ Prémium, a SIÓ, a SIÓ VitaTigris, a SIÓ Fresh&Fruit, a SIÓ Könnyű és Zamatos, a Hohes C gyümölcslevek és gyümölcspüré, továbbá a SIÓ Gyümölcs Szörpök gyártója és forgalmazója, valamint a YO Szörp hazai forgalmazója.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >