Új marketingigazgató a Borsodinál
Szirbek András (36) követi Mészáros Zsoltot a Borsodi Sörgyár Zrt. marketingigazgatói pozíció-jában.Szirbek András korábban az Unilever Magyarországnál dolgozott brand menedzserként, ahol olyan márkákért felelt, mint a Magnum, a Delma, a Flora, a Bertolli, a Rama vagy a Lipton. Ezt követően a Fotex-Ofotért, a Pearle Europe B.V. leányvállalatának magyarországi és csehországi marketingigazgatójaként tevékenykedett.
Célja új pozíciójában izgalmas lehetőségek teremtése és nyitása a Borsodi Sörgyár Zrt. márkái számára, hogy azok hozzájáruljanak a vállalat profitábilis növekedéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >