Új marketingigazgató a Borsodinál
Szirbek András (36) követi Mészáros Zsoltot a Borsodi Sörgyár Zrt. marketingigazgatói pozíció-jában.Szirbek András korábban az Unilever Magyarországnál dolgozott brand menedzserként, ahol olyan márkákért felelt, mint a Magnum, a Delma, a Flora, a Bertolli, a Rama vagy a Lipton. Ezt követően a Fotex-Ofotért, a Pearle Europe B.V. leányvállalatának magyarországi és csehországi marketingigazgatójaként tevékenykedett.
Célja új pozíciójában izgalmas lehetőségek teremtése és nyitása a Borsodi Sörgyár Zrt. márkái számára, hogy azok hozzájáruljanak a vállalat profitábilis növekedéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >