Új marketing üzemeltetési vezető a Coca-Cola HBC Magyarországnál
2019. június 24-től Palkó András a Coca‑Cola HBC Magyarország új marketing üzemeltetési vezetője. A szakember különböző vezetői pozíciókban mintegy hat évet dolgozott a söripari ágazatban. Az eddig megszerzett tapasztalatait mostantól hazánk legnagyobb üdítőital-gyártó vállalatánál fogja kamatoztatni.
A frissen kinevezett vezető karrierjét 2006-ban a British American Tobacco-nál kezdte, majd a Carlsberg csapatában folytatta, ahol a marketing osztály irányításáért felelt. 2014-ben csatlakozott a Heineken marketing csapatához, ahol az évek folyamán a vállalat vezetői csapatába lépett elő, kezdetben mint kereskedelmi, később mint marketing és kereskedelmi marketing igazgató. Ezekben a pozíciókban tapasztalatot szerzett a vállalatirányításban, miközben hozzájárult a Heineken márkaportfóliójának növekedéséhez és magasabb szintre emelte a HoReCa területén a végrehajtásokat.
„A Coca-Cola HBC Magyarország rendkívül meghatározó a hazai FMCG világában. Régóta ámulva figyelem az innovációk piacra jutásának sebességét és mértékét, valamint a széles, minden fogyasztási alkalomra terméket kínáló portfóliót. Ebben a rendszerben dolgozni, tanulni, ezt tovább építeni hatalmas megtiszteltetés, ugyanakkor olyan kihívás, amelynek örömmel állok elébe.” – mondta kinevezése kapcsán Palkó András.
A Coca-Cola HBC Magyarország teljeskörű italgyártóként az elmúlt években folyamatosan fejlesztette termékeit, így ma már közel 100-féle alkoholmentes italt kínál, emellett prémium szeszes italokat és kávét is forgalmaz. Széles és változatos portfóliójának köszönhetően a fogyasztók a nap bármely szakában, bármilyen fogyasztási alkalommal találnak maguknak megfelelő innivalót – legyen szó a nap kezdetéről, munkahelyi, illetve otthoni étkezésről, otthoni kikapcsolódásról, vagy éppen szórakozásról.
A vállalat elkötelezett a felelős marketingkommunikáció mellett, amely figyel azoknak a közösségeknek az érdekeire is, amelyekben működik. Az Európai Alkoholmentes Italgyártók Szövetségének (UNESDA) tagjaként a Coca-Cola HBC Magyarország önkéntes vállalást tett a felelős reklámozás és kereskedelmi kommunikáció területén. Ennek megfelelően a vállalat nem reklámoz olyan médiumokban és felületeken, amelyek 12 év alatti gyermekeknek szólnak, illetve határozottan kiállnak amellett, hogy általános iskolákban nem végeznek közvetlen kereskedelmi tevékenységet, így az iskolai büfékben csak ásványvizet és gyümölcsleveket forgalmaznak.
Kapcsolódó cikkeink
Megerősített stratégia, új marketing és értékesítési igazgatók a HEINEKEN Hungáriánál
A minőségre és az innovációra építő stratégiával, valamint fenntartható működés…
Tovább olvasom >Új marketing- és értékesítési igazgatók a HEINEKEN Hungáriánál
Palkó András személyében szeptember 11. óta új igazgató vezeti a HEINEKEN…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >