Új marketing manager a Mio-nál
2009. január 1-jétől új taggal bővült a Mio Technology marketing osztálya. Banga Zsuzsanna személyében új marketing manager csatlakozott a vállalathoz.
A 28 éves szakember diplomáját
a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetemen
szerezte. Banga Zsuzsanna pályafutását 2004-ben
marketing és PR asszisztensként kezdte az Acer Computer
Magyarországnál. A Mio-t megelőzően 2007-től az Asus
Hungary Kft-nél dolgozott, melynek marketing és PR
specialista posztját cserélte a Mio Technology
marketing manageri székére, hogy szakmai támogatásával
erősítse a Mio csapatát. A piacvezető márka
menedzselésén túl a magyarországi
disztribúciós csatornák kiépítése
és megszilárdítása, valamint a nagy
áruházláncokban történő jelenlét
erősítése tartozik majd a feladatai közé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >