Új marketing manager a Mio-nál
2009. január 1-jétől új taggal bővült a Mio Technology marketing osztálya. Banga Zsuzsanna személyében új marketing manager csatlakozott a vállalathoz.
A 28 éves szakember diplomáját
a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetemen
szerezte. Banga Zsuzsanna pályafutását 2004-ben
marketing és PR asszisztensként kezdte az Acer Computer
Magyarországnál. A Mio-t megelőzően 2007-től az Asus
Hungary Kft-nél dolgozott, melynek marketing és PR
specialista posztját cserélte a Mio Technology
marketing manageri székére, hogy szakmai támogatásával
erősítse a Mio csapatát. A piacvezető márka
menedzselésén túl a magyarországi
disztribúciós csatornák kiépítése
és megszilárdítása, valamint a nagy
áruházláncokban történő jelenlét
erősítése tartozik majd a feladatai közé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >