Új marketing manager a Mio-nál
2009. január 1-jétől új taggal bővült a Mio Technology marketing osztálya. Banga Zsuzsanna személyében új marketing manager csatlakozott a vállalathoz.
A 28 éves szakember diplomáját
a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetemen
szerezte. Banga Zsuzsanna pályafutását 2004-ben
marketing és PR asszisztensként kezdte az Acer Computer
Magyarországnál. A Mio-t megelőzően 2007-től az Asus
Hungary Kft-nél dolgozott, melynek marketing és PR
specialista posztját cserélte a Mio Technology
marketing manageri székére, hogy szakmai támogatásával
erősítse a Mio csapatát. A piacvezető márka
menedzselésén túl a magyarországi
disztribúciós csatornák kiépítése
és megszilárdítása, valamint a nagy
áruházláncokban történő jelenlét
erősítése tartozik majd a feladatai közé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >