Új marketing igazgató a KOMETA-nál
A spanyolországi KOMETA vezetése után az anyacég marketing igazgatói székébe érkezett 2022 elején Vittorio Gatta. Az olasz szakember több mint 20 éves nemzetközi piacon szerzett tapasztalattal rendelkezik főképp az FMCG piacról. Elődje, Rédey Iván továbbra is külső tanácsadóként segíti a piacvezető húsipari céget.

Vittorio Gatta
Vittorio Gatta 2022 elejétől tölti be a kaposvári KOMETA marketing igazgatói pozícióját. Az olasz szakember előtte a vállalat spanyolországi cégét vezette, legfőbb céljai az erős portfólió menedzsment megvalósítása, a termékinnovációk ösztönzése, valamint a marketingkommunikációs kiadások megtérülésének növelése.
Az új marketingigazgató pályafutását vezető pozíciókban töltötte, főként az FMCG szektorban, multinacionális és családi tulajdonú vállalatoknál. Nemzetközi tapasztalatot szerzett Spanyolországban és Oroszországban, valamint szülőhazájában, Olaszországban, legújabb megbízatása pedig Budapestre hozta őt és családját.
Nagy húsipari tapasztalattal rendelkezik, hiszen a Kraft élelmiszeripari márkájához tartozó Oscar Mayer spanyolországi, majd az európai piacvezető Campofrio Food Group spanyolországi és oroszországi marketingigazgatójaként dolgozott.
Pályafutása csúcspontjai közé tartozik, hogy különböző spanyol FMCG vállalatoknál fogyasztóorientált szervezeteket alakított át, amelyek képesek nyereségesen és fenntartható módon növekedni. A Campofrio Food Group számára új termékcsaládokat és kategóriákat is vezetett be, amelyeket a spanyol FMCG-piac legsikeresebb innovációi között tartanak számon.
A Milánói Egyetemen politológiát tanult, majd az olaszországi SDA Bocconiban marketing szakon szerzett posztgraduális képzést, és a spanyolországi IESE Business Schoolban elvégezte a Senior Business Programot.
Kapcsolódó cikkeink
Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >A fiatalok és idősek a legboldogabbak, a negyvenesek a legboldogtalanabbak – KOMETA kutatás a boldogság világnapjára
A magyarok 54 százaléka boldog vagy többször az, mint boldogtalan…
Tovább olvasom >Sonkák az árérzékenység hálójában
Nagyjából a tavalyi számokat és trendeket várják a sonkagyártók az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >