Új marketing igazgató a KOMETA-nál
A spanyolországi KOMETA vezetése után az anyacég marketing igazgatói székébe érkezett 2022 elején Vittorio Gatta. Az olasz szakember több mint 20 éves nemzetközi piacon szerzett tapasztalattal rendelkezik főképp az FMCG piacról. Elődje, Rédey Iván továbbra is külső tanácsadóként segíti a piacvezető húsipari céget.
Vittorio Gatta 2022 elejétől tölti be a kaposvári KOMETA marketing igazgatói pozícióját. Az olasz szakember előtte a vállalat spanyolországi cégét vezette, legfőbb céljai az erős portfólió menedzsment megvalósítása, a termékinnovációk ösztönzése, valamint a marketingkommunikációs kiadások megtérülésének növelése.
Az új marketingigazgató pályafutását vezető pozíciókban töltötte, főként az FMCG szektorban, multinacionális és családi tulajdonú vállalatoknál. Nemzetközi tapasztalatot szerzett Spanyolországban és Oroszországban, valamint szülőhazájában, Olaszországban, legújabb megbízatása pedig Budapestre hozta őt és családját.
Nagy húsipari tapasztalattal rendelkezik, hiszen a Kraft élelmiszeripari márkájához tartozó Oscar Mayer spanyolországi, majd az európai piacvezető Campofrio Food Group spanyolországi és oroszországi marketingigazgatójaként dolgozott.
Pályafutása csúcspontjai közé tartozik, hogy különböző spanyol FMCG vállalatoknál fogyasztóorientált szervezeteket alakított át, amelyek képesek nyereségesen és fenntartható módon növekedni. A Campofrio Food Group számára új termékcsaládokat és kategóriákat is vezetett be, amelyeket a spanyol FMCG-piac legsikeresebb innovációi között tartanak számon.
A Milánói Egyetemen politológiát tanult, majd az olaszországi SDA Bocconiban marketing szakon szerzett posztgraduális képzést, és a spanyolországi IESE Business Schoolban elvégezte a Senior Business Programot.
Kapcsolódó cikkeink
Új kereskedelmi vezérigazgató és marketing csapat a KOMETÁ-nál
Fabio Valle tölti be 2024 elejétől a KOMETA kereskedelmi vezérigazgatói pozícióját.…
Tovább olvasom >HonestFood – hatékonyabb, fenntarthatóbb, igazságosabb rendszer
Az HonestFood koncepció a fenntarthatóságot, az egészséges élelmiszer-termelést, valamint az…
Tovább olvasom >Hamarosan javulhat a magyar fogyasztók vásárlóereje
Giacomo Pedranzini, a Kométa ügyvezető igazgatója szerint az alacsonyabb infláció…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >