Új marketing igazgató a HELL ENERGY-nél
A Marquard Médiától érkezik a HELL-hez Pantl Péter, aki február 16-tól a marketing igazgatói posztot tölti be. A HELL ENERGY Magyarország Kft. korábbi marketing igazgatója, Fodor Imola hamarosan anyai örömök elé néz, így a megüresedő pozícióba keresett megfelelő embert az energiaital-gyártó. Az innovációban élen járó, piacvezető pozícióját évek óta stabilan őrző, több mint 30 export országgal rendelkező, az energiaital szegmens átlagánál is gyorsabban fejlődő hazai vállalat számára –tulajdonosi szemléletet kívánó bizalmi beosztásról lévén szó – a kiválasztásnál a szakmai tapasztalat mellett fontos volt a személyiség, a kreativitás és az újdonságokra való fogékonyság is.
Pantl Péter kinevezése kapcsán hangsúlyozta:„Magyarország egyik legdinamikusabban növekvő cégéhez csatlakozni igazán nagy megtiszteltetés. Terveim szerint az eddigi intenzív és hatékony kommunikációt tovább erősítjük, és különösen nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a piacvezető pozíciónkat megőrizzük, illetve újabb országokban érjünk el hasonló eredményeket. Emellett a cégcsoport beruházásai is olyan összehangolt kommunikációt igényelnek, amely az általam vezetett csapatnak és személy szerint nekem is izgalmas kihívást jelentenek. Több mint 20 év médiában eltöltött időszak után mindenképpen szerettem volna kipróbálni magam ügyfél oldalon is, amelyre a HELL ENERGY ideális terep, hiszen a cég mindig is élen járt az innováció területén.”
A szakember ezt megelőzően a Marquard Media Magyarország Kft. tartalomigazgatója volt. Az általa vezetett divízió foglalkozott többek között a Playboy, a Men’s Health és a Runner’s World magazinokkal, valamint az ehhez kapcsolódó weboldalakkal és applikációkkal, de dolgozott korábban tanácsadóként a Roxy Rádiónál, illetve a Danubius Rádiónal is.
Az új igazgató feladata lesz a teljes magyar marketing csapat irányítása mellett az export országok marketing támogatásának irányítása, mely az összes export ország esetében a magyarországi központból szerveződik. Pantl Péter szakmai múltjából következik, hogy a HELL – a marketing feladatok mellett – erőteljesen számít a márka kommunikációjában, valamint a webes és a közösségi média felületein is a hatékony közreműködésére. Korábban betöltött pozíciója által komoly szakmai tapasztalattal rendelkezik a fiatal férfi célcsoportot illetően, mely az energiaital márka célcsoportjával is átfedést mutat, így a HELL új lendületet és kreatív megoldásokat vár mind az energiaital márka, mind az alig másfél éve piacra vezetett XIXO üdítőital márka imige és brand kommunikációjában is.
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A Molson Coors lett Dwayne Johnson energiaitalának többségi tulajdonosa az USA-ban
Többségi részesedést szerzett a Molson Coors Beverage Co. a Dwayne…
Tovább olvasom >Újít a HELL: megérkezett az 500 ml-es termékvonal
A HELL márkanév már hosszú ideje ismert az energiaital-piacon, köszönhetően…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hiánypótló egészségügyi innovációk megvalósítása kapott zöld utat
Először adták át a BioTechUSA az Egészségért Díjakat november 22-én…
Tovább olvasom >Szervezeti változásokat jelentett be az LG 2030-as víziójának megvalósítása érdekében
Az LG Electronics (LG) az igazgatóság jóváhagyását követően számos szervezeti…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >