Új marketing igazgató a HELL ENERGY-nél
A Marquard Médiától érkezik a HELL-hez Pantl Péter, aki február 16-tól a marketing igazgatói posztot tölti be. A HELL ENERGY Magyarország Kft. korábbi marketing igazgatója, Fodor Imola hamarosan anyai örömök elé néz, így a megüresedő pozícióba keresett megfelelő embert az energiaital-gyártó. Az innovációban élen járó, piacvezető pozícióját évek óta stabilan őrző, több mint 30 export országgal rendelkező, az energiaital szegmens átlagánál is gyorsabban fejlődő hazai vállalat számára –tulajdonosi szemléletet kívánó bizalmi beosztásról lévén szó – a kiválasztásnál a szakmai tapasztalat mellett fontos volt a személyiség, a kreativitás és az újdonságokra való fogékonyság is.
Pantl Péter kinevezése kapcsán hangsúlyozta:„Magyarország egyik legdinamikusabban növekvő cégéhez csatlakozni igazán nagy megtiszteltetés. Terveim szerint az eddigi intenzív és hatékony kommunikációt tovább erősítjük, és különösen nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a piacvezető pozíciónkat megőrizzük, illetve újabb országokban érjünk el hasonló eredményeket. Emellett a cégcsoport beruházásai is olyan összehangolt kommunikációt igényelnek, amely az általam vezetett csapatnak és személy szerint nekem is izgalmas kihívást jelentenek. Több mint 20 év médiában eltöltött időszak után mindenképpen szerettem volna kipróbálni magam ügyfél oldalon is, amelyre a HELL ENERGY ideális terep, hiszen a cég mindig is élen járt az innováció területén.”
A szakember ezt megelőzően a Marquard Media Magyarország Kft. tartalomigazgatója volt. Az általa vezetett divízió foglalkozott többek között a Playboy, a Men’s Health és a Runner’s World magazinokkal, valamint az ehhez kapcsolódó weboldalakkal és applikációkkal, de dolgozott korábban tanácsadóként a Roxy Rádiónál, illetve a Danubius Rádiónal is.
Az új igazgató feladata lesz a teljes magyar marketing csapat irányítása mellett az export országok marketing támogatásának irányítása, mely az összes export ország esetében a magyarországi központból szerveződik. Pantl Péter szakmai múltjából következik, hogy a HELL – a marketing feladatok mellett – erőteljesen számít a márka kommunikációjában, valamint a webes és a közösségi média felületein is a hatékony közreműködésére. Korábban betöltött pozíciója által komoly szakmai tapasztalattal rendelkezik a fiatal férfi célcsoportot illetően, mely az energiaital márka célcsoportjával is átfedést mutat, így a HELL új lendületet és kreatív megoldásokat vár mind az energiaital márka, mind az alig másfél éve piacra vezetett XIXO üdítőital márka imige és brand kommunikációjában is.
Kapcsolódó cikkeink
Ilyen, amikor valóra válik egy álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek
Igazi álom vált valóra a HELL ENERGY nemzetközi nyereményjátékának különdíjasai…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Burn Narancs
A tűz megszelídítése megváltoztatta az emberiséget, és kiemelt minket a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Digitális korszakváltás a Rossmann-nál – újabb 30 digital signage eszközt helyez ki a drogéria
A Rossmann Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett digitális fejlesztései terén: július…
Tovább olvasom >MOHU: Több száz millió forintot adományoztak a visszaváltók
Ünnepélyes keretek között adta át a MOHU a kötelező visszaváltási…
Tovább olvasom >