Új marketing igazgató a Coca-Cola HBC Magyarországnál
Bojana Nenadovic 2024. július 1-től marketing igazgatóként csatlakozott a Coca-Cola HBC Magyarország csapatához – az új vezető kinevezése előtt hat évet töltött azonos szerepkörben a vállalatnál, ahol Szerbia és Montenegró marketing tevékenységéért felelt.

Bojana Nenadovic
Bojana 2016-ban csatlakozott a Coca-Cola HBC szerb és montenegrói csapatához Shopper Marketing Managerként ahová széleskörű tapasztalatot hozott magával a British American Tobacco dohányipari vállalattól, valamint a Molson Coors és a Knjaz Milos italgyártóktól. 2018-ban nevezték ki a helyi marketing osztály operatív vezetőjének, majd 2022-ben a szervezeti egység marketingigazgatójává lépett elő.
Bojana vezetése alatt a szerb és montenegrói szervezeti egység minden idők legmagasabb piaci részesedését érte el a szénsavas üdítők, a jeges tea, a víz és az energiaitalok területén. Emellett kiváló szakértelmének köszönhetően növekedni tudott a vállalat elismertsége és láthatósága a vendéglátóipari szektorban.
A szakember Szerbiában és Montenegróban egy erős és hozzáértő marketingcsapatot hozott létre, ahol vezetése alatt jelentősen javult a kollégák elköteleződése, mely segített az új tehetségek bevonzásában és a megtartási arány javításában.
“Igazi megtiszteltetés és egyben kiváló lehetőség, hogy én irányíthatom a Coca-Cola HBC Magyarország tevékenységeinek marketing támogatását”
– mondta Bojana Nenadovic.
„A huszonkilenc országot magába foglaló vállalatcsoportunk egyik leginkább komplex operációjával rendelkező szervezeti egységről van szó, amely Magyarország legnagyobb üdítőital gyártójaként több mint százféle terméket és háromszázat is meghaladó kiszerelést gyárt, illetve forgalmaz. Egy ilyen széleskörű termékportfólió menedzselése nemes kihívás és egyben nagyszerű szakmai lehetőség is a számomra. Az elmúlt években ez a vállalat folyamatosan képes volt kiegyensúlyozottan növelni árbevételét és piaci részesedését a hazai piacon és ez nagyban köszönhető annak az agilis, együttműködő és eredményorientált csapatnak, amelynek a vezetését mostantól átvehetem. Szeretnék tovább haladni ezen a megkezdett úton és újabb sikerekkel hozzájárulni a vállalat növekedéséhez, valamint a különböző piaci és fogyasztói szokások megismerése révén én magam is fejlődni, tanulni egy kimagaslóan sikeres szervezet munkatársaitól.”
Az új marketing igazgató Palkó Andrást váltja a pozícióban, aki 2021. októbertől 2024. áprilisig irányította a Coca-Cola HBC Magyarország marketingtevékenységét a vállalat igazgatóságában.
Kapcsolódó cikkeink
…azért a boróka az úr!
Világszinten a gin kategória még növekedésben van, ám a fejlődés…
Tovább olvasom >Kevesebb cukor, minimális szénhidrát
A cukormentes és szénhidrátcsökkentett élelmiszerek piaca ma már messze túlmutat…
Tovább olvasom >Újra pezseg a szénsavas piac
A szénsavas üdítők piaca 2024-ben kihívásokkal teli, de növekedést mutató…
Tovább olvasom >További cikkeink
Lassuló bővülés áprilisban: alacsonyabb fokozatba kapcsolt a feldolgozóipar
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) májusi üzleti…
Tovább olvasom >Városi sétával és mozizással készül a BKK a Közlekedési Kultúra Napjára
A közlekedés résztvevőinek egymásra figyelését, a fenntartható, biztonságos, kulturált együttközlekedést…
Tovább olvasom >Egyre többen, de még nem elegen vállalják a ketrecmentes tartási rendszert
A Magyarországon élő közel 8 millió tojótyúk mindössze 20-30%-a él…
Tovább olvasom >