Új marketing- és vállalati kommunikációs vezető a KÉSZ Csoportnál
Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért, valamint marketingtevékenységek koordinálásáért és fejlesztéséért felelős.
Benedikt Károly jelentős, több mint 20 éves szakmai tapasztalattal csatlakozott a KÉSZ Csoporthoz. Karrierje során több mint egy évtizedet töltött PR-ügynökségeknél, ahol elsősorban információtechnológiai vállalatok – így például a Sony Ericsson, a Telenor, az Oracle – kommunikációját segítette. A KÉSZ Csoporthoz a Duna House-tól érkezett, ahol közel 7 évig volt marketing, PR és elemzési vezető. A cégcsoportnál Benedikt Károly a külső és belső kommunikáció irányításáért, valamint a marketingtevékenységek koordinálásáért felel majd.
„Pályafutásom alatt mindig szakmai kihívásként éltem meg amikor egy-egy erősen tudásorientált iparágban, összetett, széles portfolióval rendelkező vállalatnál bizonyíthattam a marketingkommunikáció szerepét és jelentőségét. Éppen ezért örömmel csatlakoztam a KÉSZ Csoporthoz, amely nemcsak idehaza, de a nemzetközi piacon is jelen van, tele üzletileg és kommunikáció terén is izgalmas lehetőséggel és kihívással”
– tette hozzá Benedikt Károly.
A KÉSZ Csoport 4 évtizedes múlttal, Európa 5 országában, több mint 2500 munkatárssal rendelkezik. Magyarországon meghatározó szerepet tölt be a generálkivitelezés, tervezés, építészeti és szerkezeti megoldások, valamint az ipari technológiák területén, de érdekeltséggel rendelkezik az ingatlan- és szállodamenedzsment, valamint az energetika és vízépítés területén is.
Kapcsolódó cikkeink
„Aki lemarad, az nem lesz ott!” – humoristával edukál a KÉSZ Csoport
Ugyanazon a nyomvonalon megy a víz- és a gázvezeték? Káoszba…
Tovább olvasom >Tízéves jubileumát ünnepli az ország első Four Points by Sheraton hotelje
Éppen 10 éve debütált Magyarországon a Four Points by Sheraton…
Tovább olvasom >Mesék a fenntarthatóságért
Példaértékű CSR-aktivitás, remek kreatív ötlet az építőiparban: a KÉSZ Csoport…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >