Új marketing és sales igazgató az Árukeresőnél
2010 májusától Rácz István tölti be az arukereso.hu Kft. marketing igazgatói pozícióját. Korábban az Árukeresőnél nem volt hasonló poszt – létrehozását az ár-összehasonlító oldal dinamikus növekedése tette szükségessé.
Rácz István PR és marketing stratégiai és koordinációs feladatokat lát el az Árukereső csoporthoz tartozó öt országban – így Magyarországon, Bulgáriában, Romániában, Törökországban és Portugáliában.
„Célunk, hogy tudatos márkaépítéssel és a social media csatornák integrálásával tovább növeljük az Árukereső népszerűségét és látogatottságát „– mondta Rácz István. A szakember a szolnoki Kereskedelmi és Gazdasági Főiskolán szerzett közgazdász diplomát, az Árukeresőhöz a Sanomától érkezett, ahol a kiadóhoz tartozó ár-összehasonlító oldalak főszerkesztője volt.
A sales igazgatói poszton is változás történt; az Árukereső hirdetési vezetője 2010 januárjától Palocsay Géza. Az arukereso.hu Kft. új sales igazgatója a marketing igazgatóhoz hasonlóan felelős a csoporthoz tartozó valamennyi ország munkájáért. A szakember a Szent István Egyetem Kereskedelmi és Vállalkozási Akadémia vállalkozásszervező közgazdászaként 2002-ben szerzett diplomát. Palocsay Géza szintén a Sanomától érkezett, ahol online hirdetési igazgatói pozíciót töltött be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >