Új marketing és sales igazgató az Árukeresőnél

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 06. 02. 00:00

2010 májusától Rácz István tölti be az arukereso.hu Kft. marketing igazgatói pozícióját. Korábban az Árukeresőnél nem volt hasonló poszt – létrehozását az ár-összehasonlító oldal dinamikus növekedése tette szükségessé.

Rácz István PR és marketing stratégiai és koordinációs feladatokat lát el az Árukereső csoporthoz tartozó öt országban – így Magyarországon, Bulgáriában, Romániában, Törökországban és Portugáliában.
„Célunk, hogy tudatos márkaépítéssel és a social media csatornák integrálásával tovább növeljük az Árukereső népszerűségét és látogatottságát „– mondta Rácz István. A szakember a szolnoki Kereskedelmi és Gazdasági Főiskolán szerzett közgazdász diplomát, az Árukeresőhöz a Sanomától érkezett, ahol a kiadóhoz tartozó ár-összehasonlító oldalak főszerkesztője volt.
A sales igazgatói poszton is változás történt; az Árukereső hirdetési vezetője 2010 januárjától Palocsay Géza. Az arukereso.hu Kft. új sales igazgatója a marketing igazgatóhoz hasonlóan felelős a csoporthoz tartozó valamennyi ország munkájáért. A szakember a Szent István Egyetem Kereskedelmi és Vállalkozási Akadémia vállalkozásszervező közgazdászaként 2002-ben szerzett diplomát. Palocsay Géza szintén a Sanomától érkezett, ahol online hirdetési igazgatói pozíciót töltött be.




Kapcsolódó cikkeink