Új marketing és sales igazgató az Árukeresőnél
2010 májusától Rácz István tölti be az arukereso.hu Kft. marketing igazgatói pozícióját. Korábban az Árukeresőnél nem volt hasonló poszt – létrehozását az ár-összehasonlító oldal dinamikus növekedése tette szükségessé.
Rácz István PR és marketing stratégiai és koordinációs feladatokat lát el az Árukereső csoporthoz tartozó öt országban – így Magyarországon, Bulgáriában, Romániában, Törökországban és Portugáliában.
„Célunk, hogy tudatos márkaépítéssel és a social media csatornák integrálásával tovább növeljük az Árukereső népszerűségét és látogatottságát „– mondta Rácz István. A szakember a szolnoki Kereskedelmi és Gazdasági Főiskolán szerzett közgazdász diplomát, az Árukeresőhöz a Sanomától érkezett, ahol a kiadóhoz tartozó ár-összehasonlító oldalak főszerkesztője volt.
A sales igazgatói poszton is változás történt; az Árukereső hirdetési vezetője 2010 januárjától Palocsay Géza. Az arukereso.hu Kft. új sales igazgatója a marketing igazgatóhoz hasonlóan felelős a csoporthoz tartozó valamennyi ország munkájáért. A szakember a Szent István Egyetem Kereskedelmi és Vállalkozási Akadémia vállalkozásszervező közgazdászaként 2002-ben szerzett diplomát. Palocsay Géza szintén a Sanomától érkezett, ahol online hirdetési igazgatói pozíciót töltött be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >