Új Marketing és Media Manager a Jacobs Douwe Egbertsnél
A cégcsoportnál eltöltött 5 év után új pozícióban, Marketing és Media Managerként folytatja munkáját Tasi Dóra, aki a cégcsoporthoz tartozó brandek építéséért és médiatervezéséért, valamint a marketing csapat vezetéséért felel majd.
A szakember korábban a Douwe Egberts Omnia és Paloma márkákkal foglalkozott elsősorban, többek között ő felelt az Omnia 50 éves születésnapi aktivációjának fejlesztéséért és implementálásáért 2018-ban, valamint a Barista Editions portfolió 2019-es bevezetéséért. Magyarország második legnagyobb kávé márkáján szerzett tapasztalatait fogja kamatoztatni az új munkakörben stratégiaalkotás, médiakommunikáció és innovációs területen.
Kitűzött célok között szerepel a Douwe Egberts Omnia márkát az első számú, legkedveltebb kávémárkává tenni a hazai piacon, valamint a nemzetközi márkák (L’Or, Senseo, Jacobs) pozícióit erősíteni az egyadagos kávék szegmensében. Továbbá kiemelt szerepet kap a tea piacon megvédeni a Pickwick piacvezető státuszát, mindezt egy elkötelezett és szakmailag erős csapattal.
A kinevezésről Tasi Dóra így nyilatkozott:
„Egy marketing szakember számára rendkívül izgalmas olyan kategóriákon dolgozni, amelyekkel szinte mindenkinek van valamilyen, de inkább meghatározó kapcsolata. A háztartások közel 100%-a kávézik vagy teázik, nagyobb részüknél ez a kötődés rendkívül erős és nem csak funkcionális, hanem emocionális szinten mozog, így a marketing kommunikációs feladatok rendkívül sokrétűek és számos lehetőséget rejtenek. Emellett a Jacobs Douwe Egberts magyarországi szervezeténél eltöltött közel 5 évem alatt folyamatosan lehetőségem nyílt új projektekben részt venni, új területeken kipróbálnom magam. Örülök, hogy ezúttal is bizalmat szavaztak nekem, hogy tovább tudjak fejlődni, tanulni.”
„Jelentősen nőtt a forgalmunk az elmúlt években, amelynek köszönhetően sikerült kilobbizni ezt az új, a magyar üzlet és szervezet szempontjából kritikus pozíciót. A feladatkör meglehetősen összetett, mivel a központilag támogatott globális márkák mellett erős hazai márkákat is forgalmazunk. Utóbbiak esetén professzionális és átfogó helyi marketing munkára van szükség, az új termékek tartalmának és csomagolásának kialakításától, a sikeres piaci bevezetésen át a célfogyasztói támogatásig. Örülök, hogy Dóri élt a lehetőséggel és önmagához hűen teljes erőbedobással fogott neki az új kihívásnak, hiszen szükségünk van kiemelkedő szakmai tapasztalatára és pozitív hozzáállására. A további közös üzleti és szervezeti sikerek elérésében is biztosan tudom, hogy számíthatok rá.”
– fűzte hozzá a cég magyarországi ügyvezető igazgatója, Péntek András.
Az öt fős marketing csapatban megüresedett Brand Manageri pozíció betöltése még folyamatban van.
Kapcsolódó cikkeink
Omnia Colombia kávékapszula
Az Omnia termékek új csomagolásával együtt kávékapszuláink választéka is bővült.…
Tovább olvasom >Douwe Egberts OMNIA 3in1 kávékülönlegesség
Manapság a rohanó világban a fogyasztók keresik az egyszerűen és…
Tovább olvasom >Douwe Egberts Omnia Barista editions termékcsalád
A Douwe Egberts Omnia Barista editions 100% arabica kávéi tökéletes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >