Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs és értékesítéstámogatási tevékenységét.

Csonka Attila
Csonka Attila 2024 májusban, szenior marketing menedzserként csatlakozott a Gránit Alapkezelőhöz, korábban a HOLD Alapkezelő PR menedzsereként, illetve a HOLDBLOG főszerkesztőjeként szerzett jelentős tapasztalatot.
Ezt megelőzően a Világgazdaság újságírójaként dolgozott, illetve a pénzügyi szektorban és a pályázatkezelés világában tevékenykedett. Közgazdaságtudományi mesterdiplomáját a Nemzeti Közszolgálati Egyetemen szerezte.
A Magyar PR Szövetség tagja, a 35 év alatti PR-szakemberek világkupájának (ICCO The Next Gen of PR) 2023-as fordulójának hazai nyertese.
„Ingatlanspecialista és valódi zöld Alapkezelő – minden marketing-, kommunikációs, értékesítéstámogatási és CSR-aktivitásunk mögött egyértelmű márkastratégiai alapvetés áll. Célunk, hogy a hazai befektetési szolgáltatók versenyében a közel 1100 milliárd forint összvagyont kezelő Gránitot a megfelelő helyen pozicionáljuk. Szeretnénk megmutatni, hogy alapkezelőként mélyen értjük a magyar és régiós piacot, és széles, sokszínű portfóliót menedzselünk: az irodaházaktól és bevásárlóközpontoktól kezdve az ipari parkokon át a lakóingatlanokig. Ráadásul nem csupán beszélünk a fenntarthatóságról, hanem lépésről lépésre, szemmel látható módon korszerűsítjük és zöldítjük befektetési alapjaink ingatlanjait – a „greenwashing” helyett valódi tettekkel bizonyítva elkötelezettségünket.
Feladatom, hogy egyszerre tudjunk vonzó márkaképet és versenyképes ajánlatot mutatni a forgalmazó partnereinken keresztül ügyfél lakossági, illetve prémium vagyonkezelt és intézményi befektetőinknek. Ezzel párhuzamosan jelentős energiát fordítunk online szolgáltatástárunk megalapozására és hamarosan induló, új kommunikációs csatornáink fejlesztésére. Célunk, hogy mérvadó befektetési kompetenciaközpontjává váljunk annak a pénzügyi csoportnak, amely az ízig-vérig digitális Gránit Bank ernyője alatt fejlődik.
Munkámat egy remek in-house csapat és tapasztalt ügynökségi partnerek segítik, szoros együttműködésben alvállalkozásunk, a Grandum Ingatlankezelő saját marketingcsapatával”
– hangsúlyozta Csonka Attila, a Gránit Alapkezelő új marketing- és kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Újra magyar tulajdonba került a legendás Budapest Marriott Hotel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >