Új marketing- és hirdetési igazgató az Árukeresőnél
2010 májusától Rácz István tölti be az arukereso.hu Kft. marketingigazgatói pozícióját. Korábban az Árukeresőnél nem volt hasonló poszt – létrehozását az ár-összehasonlító oldal dinamikus növekedése tette szükségessé. Rácz István a szolnoki Kereskedelmi és Gazdasági Főiskolán szerzett közgazdász diplomát, az Árukeresőhöz a Sanomától érkezett.
A hirdetési igazgatói poszton is változás történt; az Árukereső hirdetési vezetője 2010 januárjától Palocsay Géza. A szakember a Szent István Egyetem Kereskedelmi és Vállalkozási Akadémia vállalkozásszervező közgazdászaként 2002-ben szerzett diplomát. Palocsay Géza szintén a Sanomától érkezett. Az új igazgatók felelősek a csoporthoz tartozó valamennyi ország munkájáért.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >