Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal készült a hazai Auchan, hanem átfogó megújításon is átesik a márka, amelynek célja, hogy még közelebb kerüljön a vásárlókhoz. A vállalat új kommunikációs platformja három kulcsértékre épül: a kedvező ár-érték arányra, a széles választékra és a megbízható minőségre. A logóból már jól ismert Auchan madárka új technológiai megoldással és mesterséges intelligencia bevonásával „elevenedik meg”, hogy barátságos és hasznos hírvivőként segítse a vásárlókat az eligazodásban, és abban, hogy a legjobb ajánlatok ismeretében nap mint nap jó fogyasztói döntéseket tudjanak hozni.
„Vásárlói kutatásra alapoztuk a márkakommunikációnk megújítását. A kihívás világos volt: miként ösztönözzük a vásárlókat arra, hogy az Auchant válasszák, és ne csak egyszer-egyszer, hanem rendszeresen
– mondta el Vincze Géza, az Auchan Magyarország tavasszal kinevezett ügyvezető igazgatója.
Fontosnak tartottam, hogy személyesen is részt vegyek ebben a megújulásban. A kutatások alapján azonosítottuk az Auchan megkülönböztető jegyeit és előnyeit, amire új formában a továbbiakban is építeni akarunk. Az olyan kihívásokra pedig, mint a távolság és a bevásárlás időigénye, olyan válaszokat kerestünk az ügynökségeinkkel közösen, amelyekkel ezek is a javunkra fordíthatóvá válnak. Egy olyan márkastratégiát dolgoztunk ki, ami nemcsak racionálisan, hanem érzelmileg is kapcsolódik a vásárlókhoz.”
Az Auchan kampánya olyan hétköznapi élményekre épít, amelyekért megéri erőfeszítést tenni. Az átpozicionálás célja, hogy a vásárlást minőségi időtöltésként és tudatos, okos döntések soraként éljék meg a vásárlók, ehhez pedig széles körű támogatást kapnak az áruházlánctól.
Az új platform egyik leglátványosabb eleme a márkát képviselő madárkarakter megújulása, ami nemcsak vizuálisan erősíti a márkaidentitást, hanem a logóból „életre kelve” aktívan segíti a vásárlókat az eligazodásban. A madárka szerepe a jövőben folyamatosan bővül, személyisége pedig egyre inkább tükrözi majd a márka értékeit és céljait. Nemcsak a márka arca lesz, hanem aktív kapcsolatépítőként funkcionál majd a vásárlók és az Auchan között, amelynek hosszú távú célja, hogy ne csupán egy áruházként, hanem megbízható társként legyen jelen az emberek mindennapjaiban.
A „Spórolj OkAuchan!” szlogent a kis madárka tölti meg aktualitásokkal és szerethető személyisége vizuálisan és tartalmilag is egységbe foglalja majd az Auchan üzeneteit.
A kampány megvalósításához az Auchan mesterséges intelligencián alapuló technológiákat is alkalmaz. Ezekkel olyan egyedi kreatív anyagokat tudnak készíteni, amelyek választ adnak az adott vásárlói igényekre.
„A célunk, hogy vásárlóink ne csupán egy üzletként, hanem megbízható partnerként tekintsenek ránk, aki egyszerre kínál értéket, minőséget és élményt – mindezt megfizethető áron. A mesterséges intelligencia új dimenziókat nyitott meg számunkra a kreatív folyamatokban. Ez nemcsak innovációt, hanem rugalmasságot is jelent, amelyre a mai gyorsan változó piacon nagy szükség van”
– tette hozzá a vállalat vezetője.
Az új márkaplatform nyitása nemcsak egy kampány, hanem egy hosszú távú stratégia, amely azt szolgálja, hogy az Auchan egy szerethető, értékalapú márka legyen, amely érzelmi kapcsolatot épít a vásárlókkal. Az új szlogen – a „Spórolj OkAuchan!” – jól összegzi mindazt, amit az új márkaígéret képvisel.
Kapcsolódó cikkeink
19 franciaországi üzletét adhatja el az Auchan a Lidlnek
Franciaországban 19 üzletet kínál megvételre az Auchan a Lidlnek –…
Tovább olvasom >Elkezdődött a magyar dinnye árusítása az Auchanban
Bár az idei nyár az átlagosnál hűvösebben indult, és a…
Tovább olvasom >Megfizethető árakkal várja a fesztiválozókat az Auchan Placc a héten zajló EFOTT-on
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hazánk újra mentes a magas patogenitású madárinfluenzától
Magyarország ismét madárinfluenzától mentesnek minősül az Állategészségügyi Világszervezet (WOAH) előírásai…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >