Új márkanagykövet és brandnépszerűsítő kampány a Candy-nél
Átfogó marketing- és reklámkampányt indít a Candy márka Magyarországon. Az okos háztartási eszközöket forgalmazó Candy Hoover Hungary Kft. az ismert gasztroguru, Gianni Annoni személyében saját márkanagykövettel kezdi meg a munkát. A vállalat számára fontos volt, hogy az olasz gyökerekkel rendelkező márka a hamisíthatatlan olasz életérzést, az okos megoldásokat, az energiahatékony működést, a termékekre jellemző egyediséget és praktikusságot, illetve a mindenki számára elérhetőséget hangsúlyozni képes, hiteles arcot találjon.
Jelentős mérföldkőhöz érkezett új marketing- és reklámkampányával a Candy. Az okos háztartási eszközöket kínáló vállalat nagyszabású brandnépszerűsítő és a felhasználói körben ismertséget növelő akciója során – 2002-es magyarországi piacra lépése óta először – saját márkanagykövettel dolgozik együtt. A jövőben így Gianni Annonival találkozhatunk a termékeik arcaként a city lightokon, balusztrádokon, járműreklámokon, vagy éppen a közösségi médiás hirdetésekben.
„Nem volt kérdés, hogy az olasz gyökerű Candy esetében egy, az itáliai életérzést, a könnyedséget, az energiahatékonyságot, az egyediséget és a praktikusságot, valamint a mindenki számára elérhetőséget hangsúlyozni képes márkanagykövetet keressünk, hiszen számunkra ezek fontos alapértékek”
– hangsúlyozta ki Rózsa Márton, a Candy Hoover Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.
A digitalizáció előretörésével az okos megoldások is egyre népszerűbbek a háztartási gépeket vásárlók körében.
„A háztartási eszközök piaca is folyamatosan változik; egyre több okos készülék jelenik meg a piacon”
– folytatta az ügyvezető igazgató.
„A Candy termékei ma már számos olyan smart funkcióval rendelkeznek, amelyek igazi felhasználói élményt nyújtanak, és jól átlátható megoldásaikkal közvetítik az olaszos könnyedséget is. Ráadásul az ökológiai lábnyom csökkentésében, tehát a fenntarthatóság terén is segítik tulajdonosaikat. A fentieket fókuszban tartva arra törekszünk, hogy a márkánk a hazai piacon egyre népszerűbbé váljon. Hiszünk benne, hogy a most indított marketing- és reklámkampányunk, illetve a Giannival kötött márkanagyköveti együttműködés olyan eszközök, amelyek támogatni fogják törekvéseinket.”
Gianni Annoni nemcsak gasztronómiai szakemberként és étteremtulajdonosként, hanem mindennapi felhasználóként is kapcsolatban volt már szülőhazája egyik legismertebb háztartási gépeket gyártó brandjével.
„Mikor még Olaszországban éltem, többféle Candy termékünk is volt otthon. Sőt, a mai napig a fülemben cseng az egyik régi tévéreklámjuk dallamos szövege. Nagyon tetszik a márka megújult üzenete és filozófiája, illetve az is, hogy az okos megoldások, illetve a fenntarthatóság terén is egyre innovatívabb megoldásokat nyújtanak a felhasználók számára. Éppen utóbbi szempontok, na és persze a „közös múlt”, az olasz gyökerek miatt is vállaltam el szívesen ezt a szakmai partnerséget”
– nyilatkozta Gianni a márkanagyköveti megállapodás hivatalos aláírását követően.
Kapcsolódó cikkeink
Az olasz fagylalt és a tökéletes hűvös harmóniája
Az olasz fagylalt, közismertebb nevén gelato, nem csupán egy egyszerű…
Tovább olvasom >Magyar bárányok kerülnek az olasz húsvéti asztalokra
Az olasz húsvéti hagyományokról és a fenntarthatóságról beszélgetett Kék bolygó…
Tovább olvasom >Steiner Kristóf és Gianni Annoni a növényi élelmiszerek jövőjéről beszélgetnek
2023. november 14-én harmadjára tartják meg a Plant-Powered Perspectives konferenciát.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >