Új márkaidentitás a Lidlnél: középpontban a mozgás öröme
A CRIVIT márka elindította első nemzetközi omnichannel kampányát, „FIND YOUR MOVE” címmel. A kampány a mozgás örömét hozza el a tévéképernyőkre, a közösségi médiába és a Lidl áruházakba több mint 30 országban. Ez az átalakulás kulcsfontosságú lépés a CRIVIT márka számára, hogy Európa vezető szabadidőmárkájává váljon.
Új márkaidentitás: középpontban a mozgás öröme
A kampány elindítása a CRIVIT önálló márkaként történő indulását is jelenti, amely többek között a márka saját közösségi médiacsatornáin, az Instagramon, a Facebookon és a YouTube-on lesz látható. A márka egy holisztikus szemléletet képvisel, amely a teljesítménykényszer helyett a szórakozásra, a könnyedségre és a tudatos életmódra összpontosít és arra ösztönzi az embereket, hogy próbáljanak ki új sportágakat, valamint alakítsanak ki személyes edzésrutint. Legyen szó kezdőről vagy aktív sportolóról: a CRIVIT mindenkinek segít abban, hogy a testmozgás az élete szerves részévé váljon, hiszen ez a személyes jóllét egyik kulcsa.
„A CRIVIT olyan független márkává fejlődik, amely mindenki számára elérhetővé teszi a testmozgást, amellett, hogy a legjobb ár-érték arányra és egyértelműen az emberre fókuszálunk. A „FIND YOUR MOVE” központi üzenetével és a nemzetközi kampánnyal hosszú távú víziónk, hogy a CRIVIT Európa legerősebb szabadidőmárkájává váljon”
– mondta Martin Alles, a Lidl International márkavezetője.
Omnichannel integráció a zökkenőmentes vásárlási élményért
A CRIVIT új márkaorientációja beépül a Lidl omnichannel stratégiájába: több mint 30 ország Lidl üzleteiben érhető el a márka kiváló minőségű sportruházata és felszerelései.
„A Lidl Magyarország büszke arra, hogy részese lehet a CRIVIT sikertörténetének. Hiszünk ebben az erős márkában és abban, hogy képes lesz az embereket az aktívabb életmódra inspirálni – a Lidltől megszokott kiváló ár-érték arány mellett”.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Világnapján ünnepeljük a csokoládét!
Nehéz, sőt, már-már fájó elképzelni egy olyan világot, amelyben nincsenek…
Tovább olvasom >