Új márkacsaládok a Tesco-tól
Családi Márkák néven új márkacsaládokat vezet be a Tesco Magyarországon, jelentették be Budaörsön. A több száz termékből álló új márkák jó minőséget kínálnak kiváló áron, reagálva a háztartások egyre nehezebb helyzetére.
Új, alacsony árú, ámde jó minőségű termékek jelennek meg mától a hazai Tesco áruházak polcain. Az úgynevezett Családi Márkák jelenleg mintegy 120 különböző terméket ölelnek fel, köztük olyan mindennapi fogyasztási cikkeket, mint a kávé, a gyümölcslevek, rizs, tészta, édességek, készételek, kozmetikumok, háztartási vegyi áru, stb. A tervek szerint a következő néhány hónap során mintegy 300-ra nő majd az új márkanevek alatt megjelenő termékek száma.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >