Új logóval jelentkezik a Starbucks
Logót változtatott a világ egyik legnagyobb kávéházlánca, a Starbucks, maradt azonban a társaságra jellemző zöld szín.
Szerdán bemutatta új vállalati logóját a világ egyik legismertebb és legnagyobb kávéházlánca, az amerikai Starbucks – közölte a MarketWatch. Az új logón nem lesznek rajta sem „Starbucks”, sem pedig a „coffee” szavak, amelyek eddig a céggel összefonódott zöld szirén köré voltak felírva.
Ez a cég logójának negyedik módosítása a társaság 1971-es alapítása óta, az 1992-es tőzsdei bevezetés óta pedig az első komolyabb. A váltás a cég közleménye szerint a Starbucks történetének következő fejezetét szimbolizálja. A cég logója az alapításkor barna volt, és szerepeltek rajta a következő angol szavak: „coffee,” „tea” és „spices.” A logó 1987-ben lett zöld, 1992-ben pedig a nőalak változott meg. Az eddigi és a mostantól érvényes logókat itt tekintheti meg.
Az idén negyvenéves társaság 2010-ben jelent meg Magyarországon, első magyarországi kávézóját a budapesti West End bevásárlóközpontban nyitotta meg júniusban. A Seattle-ben alapított cég 53 országban kínálja kávéit, süteményeit és szendvicseit, a kelet-közép-európai régióban a budapesti a 16. üzletük volt – – írja a MarketWatch nyomán az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >