Új logóval jelentkezik a Starbucks
Logót változtatott a világ egyik legnagyobb kávéházlánca, a Starbucks, maradt azonban a társaságra jellemző zöld szín.
Szerdán bemutatta új vállalati logóját a világ egyik legismertebb és legnagyobb kávéházlánca, az amerikai Starbucks – közölte a MarketWatch. Az új logón nem lesznek rajta sem „Starbucks”, sem pedig a „coffee” szavak, amelyek eddig a céggel összefonódott zöld szirén köré voltak felírva.
Ez a cég logójának negyedik módosítása a társaság 1971-es alapítása óta, az 1992-es tőzsdei bevezetés óta pedig az első komolyabb. A váltás a cég közleménye szerint a Starbucks történetének következő fejezetét szimbolizálja. A cég logója az alapításkor barna volt, és szerepeltek rajta a következő angol szavak: „coffee,” „tea” és „spices.” A logó 1987-ben lett zöld, 1992-ben pedig a nőalak változott meg. Az eddigi és a mostantól érvényes logókat itt tekintheti meg.
Az idén negyvenéves társaság 2010-ben jelent meg Magyarországon, első magyarországi kávézóját a budapesti West End bevásárlóközpontban nyitotta meg júniusban. A Seattle-ben alapított cég 53 országban kínálja kávéit, süteményeit és szendvicseit, a kelet-közép-európai régióban a budapesti a 16. üzletük volt – – írja a MarketWatch nyomán az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >