Új logója lesz a Globusnak
A Globus új vállalati dizájnt és logót mutatott be, amely egyaránt tükrözi a modernitást és az átláthatóságot.
Az új logó egy dinamikus glóbuszt ábrázol. Az új céges dizájn új színeket, formákat, képeket és betűtípusokat tartalmaz.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Akvizíciókkal igyekszik piaci pozícóját erősíteni a Kaufland Németországban
Öt Globus hipermarket felvásárlásával növeli vezető szerepét a Kaufland a…
Tovább olvasom >Egészség, természet, pénztárca
Az egészséges és fenntartható élelmiszerek iránti növekvő keresletnek megfelelően a…
Tovább olvasom >Állatjólét terén az Aldi teljesít a legjobban Németországban
Az Albert Schweitzer Alapítvány közzétette az élelmiszer-kiskereskedők állatjólét szempontjából felállított…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >