Új logisztikai központot nyitott a Lidl Szardínia szigetén
A Lidl Italia első logisztikai központját nyitotta meg Szardínián, amely immár a tizenkettedik az országban beruházott 70 millió eurós projektje keretében.
A Cagliari városa közelében, Asseminiben épült központ a Lidl Italia hoszsú távú növekedési tervébe illeszkedik, amely értelmében az elkövetkező 6 hónapban 400 millió euróból kíván a kereskedő 40 új üzletet nyitni.
A fenntartható logisztika jegyében működő szardíniai létesítmény október 1-jén nyitja meg kapuit, és hozzájárul a régióban található 23 üzlet ellátásának hatékonyabbá tételéhez. A központ révén az ellátási lánc rövidebbé válik, ami évente több mint 5.000 tonnával csökkenti a kereskedő szén-dioxid-kibocsátását.
A több mint 37.000 négyzetméteren elterülő központ 25.000 raklap befogadására képes, 101 rakodórámpával és 45 pótkocsi parkolóhellyel rendelkezik. A létesítmény tetején egy 2,688 kW teljesítményű napelemrendszer található, amely energiaigényének mintegy 50%-át fedezi. A központ 100%-ban megújuló energiával működik, továbbá esővíz-gyűjtő rendszere évente 1.350 háztartás vízfogyasztásával egyenértékű mennyiséget tud visszanyerni. Ráadásul az épület külső kialakítása minimális vizuális hatást gyakorol a környezetre.
Massimiliano Silvestre, a Lidl Italia elnöke hangsúlyozta, hogy az új központtal a vállalat újabb lökést kíván adni a fenntartható és innovatív fejlődnek Szardínián. Az Asseminiben nyílt létesítmény mellett a Lidl több logisztikai központot üzemeltet Olaszországban, amelyek fontos szerepet játszanak a több mint 750 üzlet hatékony ellátásában.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >300 millió eurós finanszírozáshoz jutott a horvát Studenac
A horvát Studenac kiskereskedelmi lánc 300 millió eurós finanszírozási csomagot…
Tovább olvasom >