Új logisztikai központot nyitott a Lidl Szardínia szigetén
A Lidl Italia első logisztikai központját nyitotta meg Szardínián, amely immár a tizenkettedik az országban beruházott 70 millió eurós projektje keretében.
A Cagliari városa közelében, Asseminiben épült központ a Lidl Italia hoszsú távú növekedési tervébe illeszkedik, amely értelmében az elkövetkező 6 hónapban 400 millió euróból kíván a kereskedő 40 új üzletet nyitni.
A fenntartható logisztika jegyében működő szardíniai létesítmény október 1-jén nyitja meg kapuit, és hozzájárul a régióban található 23 üzlet ellátásának hatékonyabbá tételéhez. A központ révén az ellátási lánc rövidebbé válik, ami évente több mint 5.000 tonnával csökkenti a kereskedő szén-dioxid-kibocsátását.
A több mint 37.000 négyzetméteren elterülő központ 25.000 raklap befogadására képes, 101 rakodórámpával és 45 pótkocsi parkolóhellyel rendelkezik. A létesítmény tetején egy 2,688 kW teljesítményű napelemrendszer található, amely energiaigényének mintegy 50%-át fedezi. A központ 100%-ban megújuló energiával működik, továbbá esővíz-gyűjtő rendszere évente 1.350 háztartás vízfogyasztásával egyenértékű mennyiséget tud visszanyerni. Ráadásul az épület külső kialakítása minimális vizuális hatást gyakorol a környezetre.
Massimiliano Silvestre, a Lidl Italia elnöke hangsúlyozta, hogy az új központtal a vállalat újabb lökést kíván adni a fenntartható és innovatív fejlődnek Szardínián. Az Asseminiben nyílt létesítmény mellett a Lidl több logisztikai központot üzemeltet Olaszországban, amelyek fontos szerepet játszanak a több mint 750 üzlet hatékony ellátásában.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Baptista Szeretetszolgálat: 24 millió forintnyi adományt kapnak rászoruló családok a Lidl segítségével
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak…
Tovább olvasom >Árverseny a dubai csokiért: a Lidl újabb kedvezménnyel robbantott
Újabb fordulatot vett a dubai csoki árversenye: a Lidl most…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >