Új logisztikai központot nyitott a Lidl Szardínia szigetén
A Lidl Italia első logisztikai központját nyitotta meg Szardínián, amely immár a tizenkettedik az országban beruházott 70 millió eurós projektje keretében.
A Cagliari városa közelében, Asseminiben épült központ a Lidl Italia hoszsú távú növekedési tervébe illeszkedik, amely értelmében az elkövetkező 6 hónapban 400 millió euróból kíván a kereskedő 40 új üzletet nyitni.
A fenntartható logisztika jegyében működő szardíniai létesítmény október 1-jén nyitja meg kapuit, és hozzájárul a régióban található 23 üzlet ellátásának hatékonyabbá tételéhez. A központ révén az ellátási lánc rövidebbé válik, ami évente több mint 5.000 tonnával csökkenti a kereskedő szén-dioxid-kibocsátását.
A több mint 37.000 négyzetméteren elterülő központ 25.000 raklap befogadására képes, 101 rakodórámpával és 45 pótkocsi parkolóhellyel rendelkezik. A létesítmény tetején egy 2,688 kW teljesítményű napelemrendszer található, amely energiaigényének mintegy 50%-át fedezi. A központ 100%-ban megújuló energiával működik, továbbá esővíz-gyűjtő rendszere évente 1.350 háztartás vízfogyasztásával egyenértékű mennyiséget tud visszanyerni. Ráadásul az épület külső kialakítása minimális vizuális hatást gyakorol a környezetre.
Massimiliano Silvestre, a Lidl Italia elnöke hangsúlyozta, hogy az új központtal a vállalat újabb lökést kíván adni a fenntartható és innovatív fejlődnek Szardínián. Az Asseminiben nyílt létesítmény mellett a Lidl több logisztikai központot üzemeltet Olaszországban, amelyek fontos szerepet játszanak a több mint 750 üzlet hatékony ellátásában.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyorsuló infláció Magyarországon: brutális élelmiszerdrágulás és kérdéses hatékonyságú intézkedések
2025 februárjában ismét gyorsult az infláció Magyarországon: a fogyasztói árak…
Tovább olvasom >Megjelent az árrésstop részletes szabályozása: kiket érint és milyen termékekre vonatkozik?
A Magyar Közlönyben megjelent a kormány által bevezetett árrésstop részletes…
Tovább olvasom >A pulykaágazat kihívásai és lehetőségei: így látja a jövőt a Gallicoop
A pulykahús évekig a hazai és nemzetközi piac egyik meghatározó…
Tovább olvasom >