Új logisztikai központot nyitott a Lidl Szardínia szigetén
A Lidl Italia első logisztikai központját nyitotta meg Szardínián, amely immár a tizenkettedik az országban beruházott 70 millió eurós projektje keretében.
A Cagliari városa közelében, Asseminiben épült központ a Lidl Italia hoszsú távú növekedési tervébe illeszkedik, amely értelmében az elkövetkező 6 hónapban 400 millió euróból kíván a kereskedő 40 új üzletet nyitni.
A fenntartható logisztika jegyében működő szardíniai létesítmény október 1-jén nyitja meg kapuit, és hozzájárul a régióban található 23 üzlet ellátásának hatékonyabbá tételéhez. A központ révén az ellátási lánc rövidebbé válik, ami évente több mint 5.000 tonnával csökkenti a kereskedő szén-dioxid-kibocsátását.
A több mint 37.000 négyzetméteren elterülő központ 25.000 raklap befogadására képes, 101 rakodórámpával és 45 pótkocsi parkolóhellyel rendelkezik. A létesítmény tetején egy 2,688 kW teljesítményű napelemrendszer található, amely energiaigényének mintegy 50%-át fedezi. A központ 100%-ban megújuló energiával működik, továbbá esővíz-gyűjtő rendszere évente 1.350 háztartás vízfogyasztásával egyenértékű mennyiséget tud visszanyerni. Ráadásul az épület külső kialakítása minimális vizuális hatást gyakorol a környezetre.
Massimiliano Silvestre, a Lidl Italia elnöke hangsúlyozta, hogy az új központtal a vállalat újabb lökést kíván adni a fenntartható és innovatív fejlődnek Szardínián. Az Asseminiben nyílt létesítmény mellett a Lidl több logisztikai központot üzemeltet Olaszországban, amelyek fontos szerepet játszanak a több mint 750 üzlet hatékony ellátásában.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >Megnyitotta a Lidl Európa legnagyobb logisztikai központját
A Lidl megnyitotta új zászlóshajó logisztikai központját a Párizstól délnyugatra…
Tovább olvasom >Csökkenti a Lidl a tojás árát
A Lidl Magyarország ismét a magyar vásárlók kedvére tesz és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >