Új logisztikai központot nyitott a Lidl Szardínia szigetén
A Lidl Italia első logisztikai központját nyitotta meg Szardínián, amely immár a tizenkettedik az országban beruházott 70 millió eurós projektje keretében.
A Cagliari városa közelében, Asseminiben épült központ a Lidl Italia hoszsú távú növekedési tervébe illeszkedik, amely értelmében az elkövetkező 6 hónapban 400 millió euróból kíván a kereskedő 40 új üzletet nyitni.
A fenntartható logisztika jegyében működő szardíniai létesítmény október 1-jén nyitja meg kapuit, és hozzájárul a régióban található 23 üzlet ellátásának hatékonyabbá tételéhez. A központ révén az ellátási lánc rövidebbé válik, ami évente több mint 5.000 tonnával csökkenti a kereskedő szén-dioxid-kibocsátását.
A több mint 37.000 négyzetméteren elterülő központ 25.000 raklap befogadására képes, 101 rakodórámpával és 45 pótkocsi parkolóhellyel rendelkezik. A létesítmény tetején egy 2,688 kW teljesítményű napelemrendszer található, amely energiaigényének mintegy 50%-át fedezi. A központ 100%-ban megújuló energiával működik, továbbá esővíz-gyűjtő rendszere évente 1.350 háztartás vízfogyasztásával egyenértékű mennyiséget tud visszanyerni. Ráadásul az épület külső kialakítása minimális vizuális hatást gyakorol a környezetre.
Massimiliano Silvestre, a Lidl Italia elnöke hangsúlyozta, hogy az új központtal a vállalat újabb lökést kíván adni a fenntartható és innovatív fejlődnek Szardínián. Az Asseminiben nyílt létesítmény mellett a Lidl több logisztikai központot üzemeltet Olaszországban, amelyek fontos szerepet játszanak a több mint 750 üzlet hatékony ellátásában.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Több százmillió eurós beruházást tervez a Conad Adriatico 2027-ig
Az olaszországi Conad láncot működtető Conad Adriatico szövetkezet bejelentette, hogy…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >