Új logisztikai központot épít a Budapest Airport a DHL-nek
Új, mintegy 13 ezer négyzetméteres logisztikai központot épít a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér üzemeltetője, a Budapest Airport, az épületet a DHL Express használja majd.
A Budapest Airport az MTI-hez kedden eljuttatott közleményében azt írta, az 1-es terminál mellett felépülő központ előkészítése már megkezdődött, szeptemberben adják át a területet a kivitelezőnek.
A zöldmezős beruházás összértéke meghaladja a 25 millió eurót, a DHL Express új repülőtéri létesítménye mintegy 300 alkalmazott munkahelyéül szolgál a jövőben.
A magyar piacon 25 éve jelen lévő német áruszállító vállalat 20 éves bérleti szerződést kötött. A cég jelenleg két repülőgéppel repül Budapestre: egy Airbus A300-600F köti össze Budapestet a cég Lipcsében található európai központjával, egy Boeing 737-es pedig a Magyarországra irányuló árut szállítja Brüsszelből.
Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója azt hangsúlyozta, hogy a beruházás újabb fontos lépés a repülőtér és a bővülő magyar gazdaság számára is, emellett a magyar-német együttműködés újabb „mintapéldája”, amely további növekedést és munkahelyteremtést generál Magyarországon.
Bándli Zoltán, a DHL Express Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója ismertette: az új, teljesen automatizált csomagszortírozó rendszer és a megnövelt árufeldolgozó kapacitás lehetővé teszi, hogy hosszabb kiszolgálási időszak legyen, így bővíteni tudják prémium szolgáltatásaik körét és lefedettségét. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Az EU alapvető árucikkek, valamint egészségügyi eszközök felhalmozására tett javaslatot válságok esetére
Az Európai Bizottság javaslatokat mutatott be alapvető szükségleteket kielégítő áruk,…
Tovább olvasom >Kivárás van – bizalom kevésbé
Makrogazdasági kitekintés az Egyensúly Intézet I. negyedéves elemzésében Lassuló GDP-növekedés,…
Tovább olvasom >A mezőgazdasági beruházások 42 százalékát épületekre és építményekre fordították 2024-ben
A KSH előzetes adatai szerint 669,4 milliárd forint volt a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >