Új lisztmárkát vezet be a Pannonmill
Nagyi titka – ezzel az új márkanévvel látja el tömegtermékeit a Pannonmill Malomipari Zrt. termékeit – derült ki a cég március 30-ai sajtóbeszélgetésén. A bevezető kampányra 40-45 millió forintot fordítanak. A VitaMill márkájuk pozícionálása pedig a prémium irányába mozdul.
Poór Zoltán vezérigazgató a beszélgetésen elmondta: a liszt szeptember óta emelkedő ára áprilisban stabilizálódhat. Ugyanis addigra kiderül, mennyi búzakészlettel rendelkezik az ország. Sajnos, a pontos nyilvántartás hiánya nagy teret enged a spekulációnak, a magas ÁFA-tartalom pedig a feketegazdaságnak.
A PannonMill nemrég helyezte üzembe harmadik, modern, nagy kapacitású malmát Tiszapalkonyán, így jelenleg három malomból látja el az országot. A 4 milliárd forintos beruházás csak 25-30 év múlva térül meg. Ebből is látszik, hangsúlyozta Poór Zoltán, hogy a tulajdonos, a bécsi székhelyű LLI-EUROMILLS Holding hosszú távra tervez a hazai piacon.
A hazai piac 20-22%-t birtokló Pannonmill az előző, 2010. szeptember 30-án zárult üzleti évben 13,1 milliárd forint bevételt ért el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
100 éve együtt az úton – 2025-ben 100. születésnapját ünnepli a Shell Magyarországon
Idén ünnepli századik születésnapját a Shell Magyarországon. A vállalat, amely…
Tovább olvasom >A Shein elhalasztja londoni tőzsdei bevezetését: piaci kihívások és változó stratégiák
A népszerű kínai online divatkiskereskedő, a Shein elhalasztotta tervezett tőzsdei…
Tovább olvasom >Az online Árfigyelővel sokat spórolhatnak a családok
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) nyomon követi az élelmiszerek piacán zajló…
Tovább olvasom >