Új lisztmárkát vezet be a Pannonmill
Nagyi titka – ezzel az új márkanévvel látja el tömegtermékeit a Pannonmill Malomipari Zrt. termékeit – derült ki a cég március 30-ai sajtóbeszélgetésén. A bevezető kampányra 40-45 millió forintot fordítanak. A VitaMill márkájuk pozícionálása pedig a prémium irányába mozdul.
Poór Zoltán vezérigazgató a beszélgetésen elmondta: a liszt szeptember óta emelkedő ára áprilisban stabilizálódhat. Ugyanis addigra kiderül, mennyi búzakészlettel rendelkezik az ország. Sajnos, a pontos nyilvántartás hiánya nagy teret enged a spekulációnak, a magas ÁFA-tartalom pedig a feketegazdaságnak.
A PannonMill nemrég helyezte üzembe harmadik, modern, nagy kapacitású malmát Tiszapalkonyán, így jelenleg három malomból látja el az országot. A 4 milliárd forintos beruházás csak 25-30 év múlva térül meg. Ebből is látszik, hangsúlyozta Poór Zoltán, hogy a tulajdonos, a bécsi székhelyű LLI-EUROMILLS Holding hosszú távra tervez a hazai piacon.
A hazai piac 20-22%-t birtokló Pannonmill az előző, 2010. szeptember 30-án zárult üzleti évben 13,1 milliárd forint bevételt ért el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >