Új kutatási igazgató a GfK-nál

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 05. 08. 12:09

Rádi Zsuzsanna célja a kutatási eredményeket a vállalati döntés-előkészítés részévé tenni.

A GfK-hoz április elején új kutatási igazgató érkezett. Az új vezető közel 10 év gyakorlati tapasztalattal rendelkezik piackutatási területen. Fő célja, hogy a GfK-nál elérhető innovatív módszerek és kifinomult módszertanok alkalmazásával nyert kutatási eredményeket úgy interpretálja az Ügyfelek felé, hogy azok a döntés-előkészítés valódi részévé válhassanak.

2012. április 2-án Rádi Zsuzsanna személyében új kutatási igazgató csatlakozott a GfK csapatához, aki ezentúl a vállalat kutatási tevékenységének stratégiai és operatív irányításáért lesz felelős. A közgazdász végzettségű vezető szakmai pályafutását a Győri Keksz Kft-nél kezdte, ahol értékesítési, marketing és piackutatási területen szerzett tapasztalatokat. Ezt követően 2004 és 2011 között az MEMRB Piackutató irodánál piackutató és ügyfélkapcsolati vezetőként, majd 2010-től ügyvezető igazgatói pozícióban tevékenykedett. 2011-től az MEMRB Nielsenbe való integrálását koordinálta és a Nielsen HR igazgatói feladatait látta el.

Fő célkitűzése, hogy az egyes szektorokkal együttműködve, a folyamatos innovációs törekvések révén és kifinomult módszertanok alkalmazásával a meglévő információs bázist a kutatás eredményeivel egyesítve és aktív ügyfélkapcsolat útján kínáljon megoldást az Ügyfelek problémáira. Feladatának tekinti, hogy a GfK stratégiájával összhangban iránymutatást nyújtson a kutatási eredmények felhasználására oly módon, hogy azok a gyakorlatban a vállalati döntés-előkészítés részét képezzék és hozzájáruljanak a piaci lehetőségek kiaknázásához.

Kapcsolódó cikkeink