Új kupak bevezetésével mérsékli a műanyagfelhasználást a dm-drogerie markt
A német dm-drogerie markt egyes tubusos saját márkás termékei számára új kupakot vezetett be, amivel a szűzműanyag-használatot igyekszik a vállalat visszaszorítani.
Az új zárókupakok a Balea, a babylove és az Alverde NATURKOSMETIK márkák alatt forgalmazott termékekre kerül.
Az új kupakkal a 40 mm-es átmérőjű tubusok súlya átlagosan 29%-kal csökken – közölte a vállalat.
A kezdeményezéssel a gyártás és a szállítás során keletkező szén-dioxid kibocsátás is mérséklődik a kereskedő szerint.
Fenntarthatóság
A Balea Professional samponok és kondicionálók esetében a kisebb kupakokra való áttérés 23%-kal, azaz mintegy 16 tonnával csökkenti a felhasznált műanyag csomagolóanyag mennyiségét.
Ezen felül a lépésnek köszönhetően a vállalat évente mintegy 86 tonna műanyagot fog újrahasznosított anyaggal helyettesíteni.
Az Alverde NATURKOSMETIK borotválkozó gél bio aloe vera és bio kamilla, valamint borotválkozás utáni ápolószerek tubusai mostantól egyenként 33%-kal kevesebb műanyagot tartalmaznak, ami azt jelenti, hogy évente 1,2 tonna műanyagot iktat ki a vállalat tevékenységéből.
Az új, csökkentett súlyú kupak a babylove márka alatt kapható valamennyi tubus esetében akár 5,69 grammal csökkenti a termékenkénti súlyt, ami mintegy 30%-os, azaz évi 4,2 tonnás műanyag-csökkentésnek felel meg.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Németországban emelkedtek a nagykereskedelmi árak júniusban
Németországban júniusban gyorsult a nagykereskedelmi árak éves növekedése, havi összevetésben…
Tovább olvasom >A fenntartható gazdaságélénkítés kulcsa az épületállomány energetikai megújítása
A hazai lakóépületek energiahatékonysági korszerűsítése egyszerre jelent gazdasági növekedési lehetőséget,…
Tovább olvasom >Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >Helyi gyártókkal lépne az uniós piacra a Temu
Egyre nagyobb hullámokat vet a Temu térnyerése Európában – most…
Tovább olvasom >