Új kupak bevezetésével mérsékli a műanyagfelhasználást a dm-drogerie markt
A német dm-drogerie markt egyes tubusos saját márkás termékei számára új kupakot vezetett be, amivel a szűzműanyag-használatot igyekszik a vállalat visszaszorítani.
Az új zárókupakok a Balea, a babylove és az Alverde NATURKOSMETIK márkák alatt forgalmazott termékekre kerül.
Az új kupakkal a 40 mm-es átmérőjű tubusok súlya átlagosan 29%-kal csökken – közölte a vállalat.
A kezdeményezéssel a gyártás és a szállítás során keletkező szén-dioxid kibocsátás is mérséklődik a kereskedő szerint.
Fenntarthatóság
A Balea Professional samponok és kondicionálók esetében a kisebb kupakokra való áttérés 23%-kal, azaz mintegy 16 tonnával csökkenti a felhasznált műanyag csomagolóanyag mennyiségét.
Ezen felül a lépésnek köszönhetően a vállalat évente mintegy 86 tonna műanyagot fog újrahasznosított anyaggal helyettesíteni.
Az Alverde NATURKOSMETIK borotválkozó gél bio aloe vera és bio kamilla, valamint borotválkozás utáni ápolószerek tubusai mostantól egyenként 33%-kal kevesebb műanyagot tartalmaznak, ami azt jelenti, hogy évente 1,2 tonna műanyagot iktat ki a vállalat tevékenységéből.
Az új, csökkentett súlyú kupak a babylove márka alatt kapható valamennyi tubus esetében akár 5,69 grammal csökkenti a termékenkénti súlyt, ami mintegy 30%-os, azaz évi 4,2 tonnás műanyag-csökkentésnek felel meg.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Sajátmárkás termékek: minőség és kedvező ár egyensúlyban
A boltválasztás során a vásárlók közel 60%-ának döntését befolyásolják a…
Tovább olvasom >Kihirdették a Kék Bolygó Klímavédelmi Alapítvány .wave programjának idei győztesét
Kihirdették a fenntarthatóságra fókuszáló startupok számára negyedik alkalommal meghirdetett Kék…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >