Új kupak bevezetésével mérsékli a műanyagfelhasználást a dm-drogerie markt
A német dm-drogerie markt egyes tubusos saját márkás termékei számára új kupakot vezetett be, amivel a szűzműanyag-használatot igyekszik a vállalat visszaszorítani.
Az új zárókupakok a Balea, a babylove és az Alverde NATURKOSMETIK márkák alatt forgalmazott termékekre kerül.
Az új kupakkal a 40 mm-es átmérőjű tubusok súlya átlagosan 29%-kal csökken – közölte a vállalat.
A kezdeményezéssel a gyártás és a szállítás során keletkező szén-dioxid kibocsátás is mérséklődik a kereskedő szerint.
Fenntarthatóság
A Balea Professional samponok és kondicionálók esetében a kisebb kupakokra való áttérés 23%-kal, azaz mintegy 16 tonnával csökkenti a felhasznált műanyag csomagolóanyag mennyiségét.
Ezen felül a lépésnek köszönhetően a vállalat évente mintegy 86 tonna műanyagot fog újrahasznosított anyaggal helyettesíteni.
Az Alverde NATURKOSMETIK borotválkozó gél bio aloe vera és bio kamilla, valamint borotválkozás utáni ápolószerek tubusai mostantól egyenként 33%-kal kevesebb műanyagot tartalmaznak, ami azt jelenti, hogy évente 1,2 tonna műanyagot iktat ki a vállalat tevékenységéből.
Az új, csökkentett súlyú kupak a babylove márka alatt kapható valamennyi tubus esetében akár 5,69 grammal csökkenti a termékenkénti súlyt, ami mintegy 30%-os, azaz évi 4,2 tonnás műanyag-csökkentésnek felel meg.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >