Új kupak bevezetésével mérsékli a műanyagfelhasználást a dm-drogerie markt

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 08. 22. 09:49

A német dm-drogerie markt egyes tubusos saját márkás termékei számára új kupakot vezetett be, amivel a szűzműanyag-használatot igyekszik a vállalat visszaszorítani.

Az új zárókupakok a Balea, a babylove és az Alverde NATURKOSMETIK márkák alatt forgalmazott termékekre kerül.

Az új kupakkal a 40 mm-es átmérőjű tubusok súlya átlagosan 29%-kal csökken – közölte a vállalat.

A kezdeményezéssel a gyártás és a szállítás során keletkező szén-dioxid kibocsátás is mérséklődik a kereskedő szerint.

Fenntarthatóság

A Balea Professional samponok és kondicionálók esetében a kisebb kupakokra való áttérés 23%-kal, azaz mintegy 16 tonnával csökkenti a felhasznált műanyag csomagolóanyag mennyiségét.

Ezen felül a lépésnek köszönhetően a vállalat évente mintegy 86 tonna műanyagot fog újrahasznosított anyaggal helyettesíteni.

Az Alverde NATURKOSMETIK borotválkozó gél bio aloe vera és bio kamilla, valamint borotválkozás utáni ápolószerek tubusai mostantól egyenként 33%-kal kevesebb műanyagot tartalmaznak, ami azt jelenti, hogy évente 1,2 tonna műanyagot iktat ki a vállalat tevékenységéből.

Az új, csökkentett súlyú kupak a babylove márka alatt kapható valamennyi tubus esetében akár 5,69 grammal csökkenti a termékenkénti súlyt, ami mintegy 30%-os, azaz évi 4,2 tonnás műanyag-csökkentésnek felel meg.

ESM

Kapcsolódó cikkeink