Új, kreatív arculatot kapott a Twickel Bag in Box csomagolása

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2017. 09. 26. 11:20

A Twickel Szőlőbirtoknál az idei évben kiemelt figyelmet kapott az egyre népszerűbb Bag in Box borkiszerelés, ráadásul ezúttal igazán kreatív módját választották a megújulásnak, hiszen dizájnpályázatot írtak ki a Kreanod pályázati oldalon keresztül a Twickel Bag in Box csomagolás-grafika újratervezésére.

 

A Twickel Szőlőbirtok 2014-ben egységesítette termékpalettáját, arculatot váltott: a Twickel borokra új logók és új címkék kerültek. Ez olyan mértékű változás volt a márka életében, amelyre a korábbiakban nem volt példa. A borcsaládok címkéin jól felismerhető grafikai jegyek jelentek meg, egységes forma- és színvilággal. A sorozatokat néhány játékosnak mondható elem is megkülönbözteti egymástól.

Most ismét egy, a csomagolást érintő újítás miatt bővült egy újabb fejezettel a Twickel Szőlőbirtok története. A három évvel ezelőtti nagyszabású megújulást követően az idei évben a Bag in Box kiszerelés kapott új dizájnt. Ez egy könnyen hordozható és rendkívül gazdaságos csomagolástípus, igazán praktikus utazások során, illetve nagyobb társaságok számára, így napjainkban egyre népszerűbb ez a kiszerelés. Nem meglepő tehát, hogy az idei évben kiemelt figyelmet kapott, ráadásul a Twickel márka ezúttal igazán kreatív módját választotta az újításnak, hiszen pályázatot írt ki a Kreanod pályázati oldalon a Twickel Bag in Box csomagolás- grafika újratervezésére.

„Mivel a Bag in Box kiszerelés egyre népszerűbb és közkedveltebb, hiszen a technológiának köszönhetően a felbontás után is napokig oxigéntől elzártan tárolható, így kiemelten fontos volt számunkra ennek a csomagolástípusnak a megújítása. Bízunk benne, hogy a Twickel borok kedvelőinek legalább annyira elnyeri a tetszését az új dizájn, mint amennyire mi is beleszerettünk” – mondta el Kelemen Ferenc, a Twickel Szőlőbirtok ügyvezető igazgatója.
A Kreanod egy olyan felület, amely összehozza az innovatív megbízókat a hazai kreatívokkal és lehetővé teszi a közösségi alapú dizájntervezést. A pályázat célja az volt, hogy vonzóbbá, figyelemfelkeltőbbé, szerethetőbbé és megkülönböztethetővé váljon a Twickel Bag in Box csomagolás, és egy igazán kreatív ötlet szülessen. A számos kiváló pályamű közül arra esett a választás, amely a legjobban tükrözi a Twickel Szőlőbirtok és a Twickel borok személyiségét, továbbá a legkreatívabb módon ragadja meg a Twickel márka hangulatát.

A következő tételek elérhetőek szeptembertől a megújult, 5 literes Twickel Bag in Box kiszerelésben:
Twickel Olaszrizling 2016
Twickel Rosé 2016
Twickel Cuvée 2014
Twickel Kadarka 2015

Kapcsolódó cikkeink