Új, kreatív arculatot kapott a Twickel Bag in Box csomagolása
A Twickel Szőlőbirtoknál az idei évben kiemelt figyelmet kapott az egyre népszerűbb Bag in Box borkiszerelés, ráadásul ezúttal igazán kreatív módját választották a megújulásnak, hiszen dizájnpályázatot írtak ki a Kreanod pályázati oldalon keresztül a Twickel Bag in Box csomagolás-grafika újratervezésére.
A Twickel Szőlőbirtok 2014-ben egységesítette termékpalettáját, arculatot váltott: a Twickel borokra új logók és új címkék kerültek. Ez olyan mértékű változás volt a márka életében, amelyre a korábbiakban nem volt példa. A borcsaládok címkéin jól felismerhető grafikai jegyek jelentek meg, egységes forma- és színvilággal. A sorozatokat néhány játékosnak mondható elem is megkülönbözteti egymástól.
Most ismét egy, a csomagolást érintő újítás miatt bővült egy újabb fejezettel a Twickel Szőlőbirtok története. A három évvel ezelőtti nagyszabású megújulást követően az idei évben a Bag in Box kiszerelés kapott új dizájnt. Ez egy könnyen hordozható és rendkívül gazdaságos csomagolástípus, igazán praktikus utazások során, illetve nagyobb társaságok számára, így napjainkban egyre népszerűbb ez a kiszerelés. Nem meglepő tehát, hogy az idei évben kiemelt figyelmet kapott, ráadásul a Twickel márka ezúttal igazán kreatív módját választotta az újításnak, hiszen pályázatot írt ki a Kreanod pályázati oldalon a Twickel Bag in Box csomagolás- grafika újratervezésére.
„Mivel a Bag in Box kiszerelés egyre népszerűbb és közkedveltebb, hiszen a technológiának köszönhetően a felbontás után is napokig oxigéntől elzártan tárolható, így kiemelten fontos volt számunkra ennek a csomagolástípusnak a megújítása. Bízunk benne, hogy a Twickel borok kedvelőinek legalább annyira elnyeri a tetszését az új dizájn, mint amennyire mi is beleszerettünk” – mondta el Kelemen Ferenc, a Twickel Szőlőbirtok ügyvezető igazgatója.
A Kreanod egy olyan felület, amely összehozza az innovatív megbízókat a hazai kreatívokkal és lehetővé teszi a közösségi alapú dizájntervezést. A pályázat célja az volt, hogy vonzóbbá, figyelemfelkeltőbbé, szerethetőbbé és megkülönböztethetővé váljon a Twickel Bag in Box csomagolás, és egy igazán kreatív ötlet szülessen. A számos kiváló pályamű közül arra esett a választás, amely a legjobban tükrözi a Twickel Szőlőbirtok és a Twickel borok személyiségét, továbbá a legkreatívabb módon ragadja meg a Twickel márka hangulatát.
A következő tételek elérhetőek szeptembertől a megújult, 5 literes Twickel Bag in Box kiszerelésben:
Twickel Olaszrizling 2016
Twickel Rosé 2016
Twickel Cuvée 2014
Twickel Kadarka 2015
Kapcsolódó cikkeink
Nem csak a fogyasztók díjazták a Gillette új csomagolását
Többek között ilyen és ehhez hasonló fogyasztói vélemények is vezettek…
Tovább olvasom >Kiemelt cél a hazai borágazat sikere és támogatása
A magyar borászat továbbra is a hazai agrárium egyik legfontosabb…
Tovább olvasom >Nem csak a bor, a tető is lehet fehér: így küzd a felmelegedés ellen ez a borászat
Esztergom fölött bújik meg az a szlovákiai, zömében magyarok lakta kis…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >