Új, kreatív arculatot kapott a Twickel Bag in Box csomagolása
A Twickel Szőlőbirtoknál az idei évben kiemelt figyelmet kapott az egyre népszerűbb Bag in Box borkiszerelés, ráadásul ezúttal igazán kreatív módját választották a megújulásnak, hiszen dizájnpályázatot írtak ki a Kreanod pályázati oldalon keresztül a Twickel Bag in Box csomagolás-grafika újratervezésére.
A Twickel Szőlőbirtok 2014-ben egységesítette termékpalettáját, arculatot váltott: a Twickel borokra új logók és új címkék kerültek. Ez olyan mértékű változás volt a márka életében, amelyre a korábbiakban nem volt példa. A borcsaládok címkéin jól felismerhető grafikai jegyek jelentek meg, egységes forma- és színvilággal. A sorozatokat néhány játékosnak mondható elem is megkülönbözteti egymástól.
Most ismét egy, a csomagolást érintő újítás miatt bővült egy újabb fejezettel a Twickel Szőlőbirtok története. A három évvel ezelőtti nagyszabású megújulást követően az idei évben a Bag in Box kiszerelés kapott új dizájnt. Ez egy könnyen hordozható és rendkívül gazdaságos csomagolástípus, igazán praktikus utazások során, illetve nagyobb társaságok számára, így napjainkban egyre népszerűbb ez a kiszerelés. Nem meglepő tehát, hogy az idei évben kiemelt figyelmet kapott, ráadásul a Twickel márka ezúttal igazán kreatív módját választotta az újításnak, hiszen pályázatot írt ki a Kreanod pályázati oldalon a Twickel Bag in Box csomagolás- grafika újratervezésére.
„Mivel a Bag in Box kiszerelés egyre népszerűbb és közkedveltebb, hiszen a technológiának köszönhetően a felbontás után is napokig oxigéntől elzártan tárolható, így kiemelten fontos volt számunkra ennek a csomagolástípusnak a megújítása. Bízunk benne, hogy a Twickel borok kedvelőinek legalább annyira elnyeri a tetszését az új dizájn, mint amennyire mi is beleszerettünk” – mondta el Kelemen Ferenc, a Twickel Szőlőbirtok ügyvezető igazgatója.
A Kreanod egy olyan felület, amely összehozza az innovatív megbízókat a hazai kreatívokkal és lehetővé teszi a közösségi alapú dizájntervezést. A pályázat célja az volt, hogy vonzóbbá, figyelemfelkeltőbbé, szerethetőbbé és megkülönböztethetővé váljon a Twickel Bag in Box csomagolás, és egy igazán kreatív ötlet szülessen. A számos kiváló pályamű közül arra esett a választás, amely a legjobban tükrözi a Twickel Szőlőbirtok és a Twickel borok személyiségét, továbbá a legkreatívabb módon ragadja meg a Twickel márka hangulatát.
A következő tételek elérhetőek szeptembertől a megújult, 5 literes Twickel Bag in Box kiszerelésben:
Twickel Olaszrizling 2016
Twickel Rosé 2016
Twickel Cuvée 2014
Twickel Kadarka 2015
Kapcsolódó cikkeink
Furmint Február Nagy Kóstoló több mint nyolcvan borászattal
Több mint nyolcvan pincészet kétszáznál is több, furmintból készült borával…
Tovább olvasom >Visszaesett a francia bor- és szeszexport tavaly
Tavaly 15,56 milliárd euró értékben exportált Franciaország bort és szeszesitalokat,…
Tovább olvasom >Komoly gondok vannak a magyar borászatban
A 2024-es év a magyar szőlészet és borászat számára nehéz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >3,3 millió forint gyűlt össze az OMV és a Máltai Szeretetszolgálat 2024-es kampányában
Az OMV Hungária és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat újabb sikeres…
Tovább olvasom >Az IKEA új Mobil Átvételi Pontjai közelebb hozzák az otthon kényelmét
Újabb lépést tett az IKEA annak érdekében, hogy a vásárlók…
Tovább olvasom >