Új közép-európai igazgatót nevez ki a Mars
A világ egyik vezető élelmiszergyártója, a Mars új szakembert bízott meg közép-európai vezetői csapatának irányításával. Brian Ayling Stéphanie Le Béchec-et váltja a Mars közép-európai igazgatói pozíciójában. Brian Ayling mostanáig a Mars dél-afrikai igazgatójaként dolgozott. Stéphanie Le Béchec karrierje következő állomásaként a Regional Food President pozícióba lép elő. A vállalat ezáltal ismét bizonyította, hogy stratégiája, amely a munkavállalók hosszútávú támogatására és fejlesztésére helyezi a hangsúlyt, egyértelműen kifizetődő.
Új pozíciójában Brian Ayling egy 540 Munkatársból álló csapatot vezet majd, amelynek élén a Mars közép-európai üzletének fejlesztéséért és stratégiai irányításért felel. “A legfontosabb célkitűzéseinkben nincs változás: továbbra is a fogyasztóink középpontba helyezéséért, a kivitelezés tökéletesítéséért és tehetségeink továbbképzéséért dolgozunk.” – mondta Brian Ayling.
Brian Ayling tapasztalt vezető. 2001-ben csatlakozott a Mars dél-afrikai klaszteréhez mint marketingmenedzser. Az elmúlt 18 év során különböző pozíciókban, különböző területeken erősítette a vállalatot. 2007 és 2010 között a Fejlődő Kategóriák igazgatójaként dolgozott a Mars márkák közel-keleti portfóliójának kialakításán. Majd a Wrigley szegmens regionális marketingigazgatójává lépett elő, egy erős csapat élére, abban a régióban, amely több mint 70 piacot foglal magában Afrikától a Közel-Keletig. Ebben a munkakörben is nagyszerű üzleti eredményeket ért el. Brian szintén részt vett egy új kenyai rágógumigyár építési stratégiájának kialakításában. 2015 és 2016 között ő koordinálta a Mars egyik kulcsfontosságú projektjét a szubszaharai régióban, a különböző Mars szegmensek összevonását a Mars Multisales ernyője alá, ahol egészen mostani kinevezéséig ő vezette az egységet.
Brian most a Marsnál szerzett széleskörű tapasztalatait alkalmazza majd a közép-európai régió irányításában.
“Nagyra értékelem, hogy egy újabb lehetőséget kaptam a Marstól karrierem továbbépítésére. – mondta el Ayling, és hozzátette: “A Mars egy olyan családi vállalkozás, amelynek egyedi vállalati kultúrája révén minden Munkatárs számára lehetővé teszi, hogy különböző piacokon, kategóriákon és területeken is kipróbálhassák magukat, és ezáltal fejlődhessenek. Az a karrierút, amelyet az elmúlt években a Marsnál Stéphanie-val és még sok más kollégával együtt bejárhattunk, jól mutatja ennek a szemléletmódnak az eredményességét. Nagy örömömre szolgál, hogy lehetőségem nyílik új szakmai tapasztalatokat szerezni Közép-Európában, amely a Mars Multisales legerősebb régiója, és amely mögött egy nagyon tehetséges munkatársakból álló, nagyszerű csapat áll. “
Kapcsolódó cikkeink
Jót tenni és jól működni
A Mars Incorporated jelentős előrelépést tett a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése terén,…
Tovább olvasom >A Hershey felvásárlásának lehetőségét vizsgálja a Mondelez
A Mondelēz International a Hershey csokoládégyártó felvásárlását fontolgatja, amivel a…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >