Új közép-európai ellátási lánc vezetőt nevezett ki a Mars
Sophie Gaspard a Mars új közép-európai ellátási lánc vezetőjeként csatlakozik a világ egyik legnagyobb élelmiszer- és édességipari vállalatának régiós vezetői csapatához. Kinevezésével tovább javul a nők jelenleg is magas aránya a vállalat menedzsmentjében: a Mars közép-európai vezetői között jelenleg 10 tagból 7 nő.
Sophie Gaspard több mint 18 év tapasztalattal rendelkezik a területen. 2008-as csatlakozása óta számos területen dolgozott már a Marsnál, mind helyi, mind pedig regionális szinten. Korábbi pozíciójában, a vállalat ellátási lánc kiválóságáért felelős igazgatójaként a Mars európai és oroszországi édesség szegmenséért felelt, egyben tagja volt a regionális ellátási láncért felelős vezetőségi csapatnak is. Ezt megelőzően vezetői szerepet töltött be több európai projektben, és a francia menedzsmentnek is tagja volt.
Új pozíciójában Sophie feladata az lesz, hogy átlássa és menedzselje a társaság ellátási láncát a Mars közép-európai leányvállalatában, Magyarországot is beleértve.
Sophie francia származású, így az ő kinevezése tovább erősíti a közép-európai csapat sokszínűségét, amelyben így már több mint 15 különböző nemzetiség van jelen.
„A Marsnak igazán különleges a vállalati kultúrája, mert lehetővé teszi mindannyiunk számára, hogy folyamatosan tanuljunk és fejlesszük magunkat. Nagy örömmel és izgalommal várom, hogy további szakmai tapasztalatokat szerezhessek a közép-európai piacokon, ebben a tehetséges Munkatársakból álló csapatban. Azon fogok dolgozni, hogy partnerekre találjunk a megrendelőinkben és a logisztikai beszállítóinkban, és kiválóságra törekedjünk az ellátási láncunkban” – mondta Sophie Gaspard.
A Mars portfóliójába olyan világszerte ismert márkák tartoznak, mint a Pedigree®, Whiskas®, M&M’s®, Snickers®, Uncle Ben’s® és Orbit®. A vállalat rendszeresen dobogós helyen végez a tekintélyes, munkahelyeket rangsoroló nemzetközi Great Place to Work® versenyen.
Kapcsolódó cikkeink
Az EU 140 millió eurót fektet generatív mesterséges intelligencia bevezetésére az agrár-élelmiszeriparban is
Az Európai Bizottság négy új pályázati felhívást tett közzé a…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Alapos anyagdrágulás a csokoládéknál
Széthúzta a mezőnyt a kakaóbab drágulása a csokoládék között: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >