Új korszakot nyitott a teraszozásban a Gösser
A Gösser Spritz sörkoktélok májusban jelentek meg a boltok polcain és a vendéglátóhelyek sörcsapjain, hogy felrázzák a hazai italkínálatot. Mi inspirálta a kategóriateremtő újdonságokat és hogyan születik meg egy új ital? Többek közt erről mesélt a HEINEKEN Hungária Zrt. marketing igazgatója, Perényi Katalin és a Gösser márka menedzsere, Szanyi Kitti a vállalat sajtóeseményén, amelyen a tökéletes teraszélményről a Gösser Beer Spritz Strawberry és Botanic gondoskodott.
„Merülj el a pillanatban!” – üzeni a Gösser márka, arra biztatva fogyasztóit, hogy tartsanak bátran szünetet a rohanó mindennapokban, hiszen az élet így lehet: Gut. Besser. Gösser. Ezt a hitvallást emelte új szintre a HEINEKEN Hungária Zrt, a vállalat ugyanis az idei teraszszezonra egy teljesen új termékkel jelentkezett. A Gösser Spritz sörkoktélok két ízesítésben – eper és borókabogyó – érkeztek a hazai boltok polcaira és egyes vendéglátó-, illetve szórakozóhelyek italkínálatába, hogy felvegyék a versenyt a közkedvelt klasszikusokkal, és új szint hozzanak a teraszokon való kikapcsolódásba, bárhol-bármikor.
A Gösser Spritz sörkoktélokat a magyar piaci és fogyasztói igényekre reagálva alkotta meg a HEINEKEN Hungária.
„Büszkék vagyunk a vállalat termékportfóliójára, hiszen az alkoholos és az alkoholmentes, illetve az ízesített söreink is közkedveltek. A trendeket és a fogyasztói igényeket figyelve azonban azt tapasztaljuk, hogy azok az innovációk, amelyek kizárólag egy új ízesítésen alapulnak, már kevésbé mozgatják meg a piacot. Ugyanakkor a koktél, fröccs, long-drink szegmens rendkívül népszerű. Ezek azok a könnyen fogyasztható, buborékos ízesített italok, melyeket a fiatalabb generációk is előszeretettel választanak. A kétféle ízben kapható Gösser Spritz sörkoktéllal őket is szeretnénk megszólítani”
– mondta el Perényi Katalin, a HEINEKEN Hungária Zrt. marketing igazgatója.
„A legtöbb ízesített sör esetén arra törekszünk, hogy a sör mint összetevő és annak íze önmagában is jelentős szerepet kapjon, a Gösser Beer Spritz esetén azonban a keserűség és karakteres sörös íz egy picit háttérbe kerül. A sör adja a frissességet, a buborékosságot és a habot, ízében azonban a koktélos ízinspirációk dominálnak. A nagyon izgalmas termékfejlesztés során az ízirányokat a hazai fogyasztókon teszteltük, így alakultak ki a végső ízek a sörmesterünk felügyeletével. Epres sörkoktélunk ízvilága a Strawberry Caipirinha koktélok hangulatát idézi, míg a Botanic markáns, fűszeres ízjegyekkel rendelkezik, amelyet a borókabogyó karakteres aromái tesznek különlegessé”
– tette hozzá a szakember.
Az új ízvilág és kategória mellett a vállalat a teljeskörű fogyasztói élményre fókuszált a fejlesztés során. Ennek megfelelően a szervírozás módja kifejezetten hangsúlyos a Gösser Beer Spritz fogyasztásakor, és ez nem pusztán a látvány miatt fontos. A hosszú időn keresztül tesztelt, kifinomult ízek talpas pohárba, jégre töltve lesznek igazán dominánsak, amelyeket a hozzáadott friss gyümölcsszeletek tovább fokoznak.
„A termék fejlesztésénél és a tesztelési fázisokban ezekre is figyeltünk. Emellett persze a látvány és az így megidézett atmoszféra is hozzájárul a tökéletes ízélményhez. Ennek révén az anyamárka filozófiájával összhangban az új termékünk is kiváló lehetőséget ad arra, hogy a fogyasztók, akár teraszokon ülve, kedvenc Gösser Spritz sörkoktélukat iszogatva, elmerüljenek a pillanatban”
– mondta el Szanyi Kitti, a Gösser brand menedzsere.
A Gösser Spritz tehát nem csupán egy új ízt hoz a hazai piacra, hanem egy új fogyasztási kultúrát is prezentál, egy on-the-go koktélélményt, amely garantáltan feldobja a nyári estéket és a baráti összejöveteleket, legyenek azok otthon, a kertben vagy egy nyüzsgő belvárosi étteremben.
Kapcsolódó cikkeink
Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >