Új korszak a streamingben: 2,4 millió magyar gamer és a márkák találkozása
A Publicis Groupe Hungary kizárólagos partnerként csatlakozott az inStreamly platformhoz Magyarországon, így egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába, aminek népszerűsége meghaladja a hagyományos zene- és filmipar együttes méretét. Az együttműködésnek köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba integrálhatják kampányaikat az olyan népszerű platformokon, mint a Twitch és a YouTube, elérve a folyamatosan növekvő magyar gaming közösségeket.
Magyarországon a gaming ipar robbanásszerű növekedést mutat, népszerűsége már meghaladja a hagyományos zene- és filmipar együttes méretét: a TGI 2023-as kutatása szerint közel 2,4 millió aktív magyar felhasználói bázis egyértelműen jelzi a gaming kultúra erejét és véleményformáló jelentőségét az országban. Kiemelten fontos a Z generáció, amely számára a gaming nem csak kikapcsolódás, hanem közösségi élmény is, így a platform egy valóban releváns közeg a számukra. A legnépszerűbb játékok közé tartozik a FIFA, a Call of Duty és a Minecraft, amelyek rendszeresen vonzzák a magyar gamereket. Emellett a hazai játékosok napi átlagos játékkal töltött ideje körülbelül tíz perccel hosszabb, mint a közép-európai régió átlaga, ami jól mutatja a hazai gamerek aktivitását és az elköteleződés erejét.
Ezért is jelent hatalmas mérföldkövet a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly együttműködése: utóbbi technológiájának köszönhetően az ügyfelek olyan egyedi hirdetési formátumokat használhatnak, amelyek diszkréten, mégis hatékonyan illeszkednek a streamerek és a nézőik közötti interakcióba. Az animált bannerek minden kampányhoz külön készülnek, és automatikusan alkalmazkodnak a streaming környezethez, a játékhoz, vagy akár a közvetítés során megjelenő témákhoz. Ezen felül minden kampány részeként egy automatikusan generált chat üzenet is megjelenik, amely közvetlen linket biztosít a hirdető weboldalára. Ezzel a technológiával a hirdetések egyszerre több száz csatornán jelenhetnek meg, maximálisan kihasználva a mikroinfluencerek elérését és hatását.
„Büszkék vagyunk rá, hogy a Publicis Groupe Hungary az inStreamly új, kizárólagos magyarországi partnere lett,”
mondta Jakub Janaszek, az inStreamly globális partnerségi igazgatója.
„Ez a partnerség egyesíti az inStreamly innovatív technológiáját a Publicis Groupe Hungary helyi piacismeretével, lehetővé téve a márkák számára, hogy minél több Twitch és YouTube streamer közvetítésén keresztül építsenek márkaismertséget Magyarországon. Nagy öröm számunkra, hogy egy újabb közép-kelet-európai országban bővíthetjük jelenlétünket a Publicis Groupe-pal közösen.”
„Az inStreamly-vel való együttműködés különösen fontos számunkra, mivel olyan prémium formátumot kínál, ami máshol nem elérhető,” tette hozzá Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere.
„A kizárólagos partnerség révén ügyfeleink exkluzív lehetőséget kapnak, hogy közvetlen kapcsolatot létesítsenek a magyar és régiós gaming közösséggel olyan platformokon, ahol másképp szinte lehetetlen őket elérni. Ügynökségünk készíti el az ügyfelek kreatív anyagait, amiket a platformon belül kezelünk, optimalizálunk. Az adaptálható kreatív elemeknek és a hirdetések visszafogottságának köszönhetően az üzenetek pozitív fogadtatásra találnak mind a nézők, mind a streamerek körében. Az első kampányok tapasztalatai alapján úgy látjuk, hogy az inStreamly-vel közös együttműködés hatalmas lehetőségeket rejt ügyfeleink számára.”
Kapcsolódó cikkeink
Magyar HR vezető nyerte el európa egyik legrangosabb sokszínűségi díját
Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és…
Tovább olvasom >Black Friday 2024: tudatosabb vásárlók és 160 milliárdos forgalom várható
Bár a Black Friday már nem olyan vonzó a vásárlók…
Tovább olvasom >TheVR Mekis kedvence: influenszer ihlette menü a McDonald’s-ban
Október 14-től Magyarországon is elérhetővé válik a McDonald’s új, TheVR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >