Új korszak a mobilbankolásban: ingyenes QR-kódos fizetés szeptember 1-jétől
Szeptember 1-jétől jelentős újítással bővül a magyar banki ügyfelek mobilbanki szolgáltatásainak köre: mostantól QR-kód beolvasásával is kezdeményezhetnek fizetéseket, teljesen ingyenesen. A Portfolio információi szerint az új, qvik néven futó fizetési megoldás mind az online vásárlásoknál, mind a bolti kasszáknál használható lesz.

Ingyenes a qr-kódos fizetés
A qvik rendszer nemcsak egyszerű és gyors fizetést tesz lehetővé, hanem költséghatékonyságot is ígér az ügyfelek számára, hiszen a szolgáltatás használata teljesen díjmentes lesz. Ugyanakkor a kereskedők számára ez nem feltétlenül lesz ingyenes: bár a bankok tervezik, hogy a qvikes fizetések elfogadásáért díjat kérnek, ez a költség még így is alacsonyabb lehet, mint a hagyományos kártyaelfogadási díjak.
Az új szolgáltatás bevezetését megelőzően már több üzlet is tesztelte a qvik rendszert, így várhatóan széles körben elérhetővé válik a közeljövőben. Emellett a hírek szerint legalább egy másik nagybank is készül valamilyen újítással még ebben a hónapban, így izgalmas időszak elé néznek a magyar banki ügyfelek. A qvik bevezetésével a magyar banki piac újabb lépést tesz a digitális fizetési megoldások szélesebb körű elterjesztése felé, ami tovább erősíti a mobilbankolás népszerűségét és elérhetőségét az ügyfelek körében
Kapcsolódó cikkeink
Nyugdíjba mehet a bankkártya: felkerült a hiányzó puzzle-darab a digitális bankolás asztalára
A K&H Bank minden ATM-jénél bevezette az NFC-technológiát, amely lehetővé…
Tovább olvasom >Elindult a vásárlók számára ingyenes qvik
A K&H Banknál is elindult a qvik, az azonnali átutalásra épülő,…
Tovább olvasom >Megérkezett Európába az Apple Tap to Pay: forradalmasíthatja a kereskedelmi fizetéseket
Az Apple új fizetési szolgáltatása, a Tap to Pay, idén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >