A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett: teljesen megújította ikonikus bevásárlószatyor-kínálatát. Az új táskák nemcsak környezetbarátabbak, de továbbra is elérhető árakon kaphatók – a vásárlók kedvenc „filléres szatyrából” most fenntartható alternatíva lett – írja a Pénzcentrum.
Környezetbarát újratervezés – pénztárcabarát marad
A diszkontlánc új stratégiája világos: a mindennapi vásárlások során is lehetőséget kínálni a környezettudatos választásra. A korábban megszokott típusokat új, újrahasznosított alapanyagokból készült verziók váltják, amelyek a fenntarthatóság felé tett konkrét lépést jelentenek – anélkül, hogy többet kellene fizetni értük.
-
A klasszikus Lidl-szatyor: továbbra is csak 99 forint, immár 90%-ban újrahasznosított műanyagból.
-
A nagyobb, strapabíróbb verzió: 199 forintba kerül, 80%-ban újrahasznosított.
A cél, hogy a fenntarthatóság ne kiváltság legyen, hanem elérhető norma – minden háztartásban.
Szatyrok minden vásárlási igényhez
Az új kínálat sokféle igényt kiszolgál, legyen szó gyors bevásárlásról, hűtött áruk szállításáról vagy akár ajándéknak is beillő dizájntáskákról:
Termék | Funkció / Anyagösszetétel | Ár |
---|---|---|
Mélységtároló szatyor | Ideális fagyasztott termékekhez, 80% újrahasznosított műanyag | 475 Ft |
Kék bevásárlótáska | Nagy teherbírás, 70% újrahasznosított anyag | 699 Ft |
Öko-textiltáska | Többször használható, pamuthatású anyag, zöld szín | 399 Ft |
Gyümölcs- és zöldségzsák szett | 2 db/csomag, 100% újrahasznosított műanyag | 389 Ft |
„Balaton” vászontáska | 100% pamut, látványos magyar dizájnnal | 799 Ft |
A választék tudatosan úgy lett kialakítva, hogy minden vásárlási szituációhoz legyen egy fenntartható opció – praktikus, stílusos és környezetbarát.
Fenntarthatóság nem kampány – hanem irány
A Lidl lépése jól mutatja: a fenntarthatóság már nem csak a marketinganyagokban szereplő kulcsszó, hanem valós, kézzelfogható termékek formájában jelenik meg a boltok polcain. Az új szatyrok nemcsak a vásárlók ökológiai lábnyomát csökkentik, de azt is bizonyítják, hogy a környezetbarát választás nem feltétlenül drágább.
A Lidl új kínálatával egyszerre válik zöldebbé és okosabbá a mindennapi bevásárlás – pont úgy, ahogyan a jövő szatyrainak lennie kell.