Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 07. 21. 11:24

A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett: teljesen megújította ikonikus bevásárlószatyor-kínálatát. Az új táskák nemcsak környezetbarátabbak, de továbbra is elérhető árakon kaphatók – a vásárlók kedvenc „filléres szatyrából” most fenntartható alternatíva lett – írja a Pénzcentrum.

Környezetbarát újratervezés – pénztárcabarát marad

A diszkontlánc új stratégiája világos: a mindennapi vásárlások során is lehetőséget kínálni a környezettudatos választásra. A korábban megszokott típusokat új, újrahasznosított alapanyagokból készült verziók váltják, amelyek a fenntarthatóság felé tett konkrét lépést jelentenek – anélkül, hogy többet kellene fizetni értük.

  • A klasszikus Lidl-szatyor: továbbra is csak 99 forint, immár 90%-ban újrahasznosított műanyagból.

  • A nagyobb, strapabíróbb verzió: 199 forintba kerül, 80%-ban újrahasznosított.

A cél, hogy a fenntarthatóság ne kiváltság legyen, hanem elérhető norma – minden háztartásban.

Szatyrok minden vásárlási igényhez

Az új kínálat sokféle igényt kiszolgál, legyen szó gyors bevásárlásról, hűtött áruk szállításáról vagy akár ajándéknak is beillő dizájntáskákról:

Termék Funkció / Anyagösszetétel Ár
Mélységtároló szatyor Ideális fagyasztott termékekhez, 80% újrahasznosított műanyag 475 Ft
Kék bevásárlótáska Nagy teherbírás, 70% újrahasznosított anyag 699 Ft
Öko-textiltáska Többször használható, pamuthatású anyag, zöld szín 399 Ft
Gyümölcs- és zöldségzsák szett 2 db/csomag, 100% újrahasznosított műanyag 389 Ft
„Balaton” vászontáska 100% pamut, látványos magyar dizájnnal 799 Ft

A választék tudatosan úgy lett kialakítva, hogy minden vásárlási szituációhoz legyen egy fenntartható opció – praktikus, stílusos és környezetbarát.

Fenntarthatóság nem kampány – hanem irány

A Lidl lépése jól mutatja: a fenntarthatóság már nem csak a marketinganyagokban szereplő kulcsszó, hanem valós, kézzelfogható termékek formájában jelenik meg a boltok polcain. Az új szatyrok nemcsak a vásárlók ökológiai lábnyomát csökkentik, de azt is bizonyítják, hogy a környezetbarát választás nem feltétlenül drágább.

A Lidl új kínálatával egyszerre válik zöldebbé és okosabbá a mindennapi bevásárlás – pont úgy, ahogyan a jövő szatyrainak lennie kell.

A ChatGPT megkérdezése

Kapcsolódó cikkeink