Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint 45 éves hajápolási örökséggel rendelkező brand teljes arculatváltással lép piacra, amely egyszerre tiszteleg japán gyökerei előtt és felel meg a modern esztétikai elvárásoknak. A Henkel Magyarország gondozásában megvalósuló márkamegújulást egy nagyszabású, élményszerű esemény keretében mutatták be – kizárólag véleményvezérek és influencerek részvételével.
Japán hagyomány, kortárs köntösben
A Syoss új vizuális identitása a japán tategaki (függőleges írásmód) filozófiájából merít, amit az új vertikális logó is tükröz. A csomagolástervezést a Zen művészet egyik szimbóluma, az Ensō ecsetvonás inspirálta – az egyensúly, teljesség és időtlenség jegyében. A márka ezzel a letisztult, mégis karakteres iránnyal kíván megszólítani egy olyan felnőtt célcsoportot, amely tudatosságot és prémium érzetet keres a hajápolásban.
Élményalapú premier a Kiscelli Múzeumban
A megújulás bemutatására különleges eseményen került sor a budapesti Kiscelli Múzeum Altemplomában. A program egy fény- és hanginstallációval kísért tárlatvezetéssel indult, ahol a résztvevők a márka kreatív átalakulását ismerhették meg egy rekonstruált stúdiótermen keresztül, amely Kiyoko Odo, a Syoss nemzetközi kreatív igazgatójának műhelyét idézte. Az élményt interaktív narráció tette teljessé, Görög Zita tolmácsolásában.
A rendezvény további elemei között szerepelt expressz hajformázás, professzionális fotózás a „Syoss backstage” stúdióban, valamint egy exkluzív fine dining vacsora a Kiscelli Nagytemplomban, japán ihletésű menüsorral és vizuális koncepcióval.
Nemzetközi figyelem és egyedi részletek
A kampány különlegességét mutatja, hogy maga Kiyoko Odo is részt vett a budapesti eseményen – annak ellenére, hogy eredetileg nem szerepelt a meghívottak között. A neves kreatív szakember korábban olyan projektekben vett részt, mint a Victoria Beckham vagy az Emporio Armani kampányai, jelenléte így komoly nemzetközi visszhangot biztosított a magyar eseménynek.
A résztvevők egy külön erre az alkalomra megalkotott Syoss illatot is hazavihettek – a márka Keratin Intense termékcsaládjának ikonikus jegyeit viselő illatot exkluzív, limitált kiadásban készítették el.
Digitális innováció és influencerkapcsolatok
A rendezvény megszervezéséért a Highlights Media felelt. „Már a meghívásnál törekedtünk arra, hogy meglepjük a vendégeket: egy CGI videós meghívót kaptak közvetlenül a telefonjukra, így már az első pillanattól különleges élményben volt részük” – mondta el Heckmann Fanni, a Highlights Media vezetője. A kampányt követően számos influencer osztotta meg élményeit a közösségi médiában, tovább erősítve a márkamegújulás digitális jelenlétét.
Egy márkamegújulás, amely élményt teremt
A Syoss megújulása nem csupán arculatváltás, hanem egy tudatosan felépített élmény, amely összeköti a japán esztétikát a modern fogyasztói elvárásokkal. A Henkel célja, hogy ezzel az új irányvonalával nemcsak esztétikailag, hanem érzékszervileg is új szintre emelje a hajápolás élményét.
Kapcsolódó cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Ruhák, illatok, érzelmek
Hogyan lehet egy öblítő egyszerre hatékony, illatos és fenntartható? A…
Tovább olvasom >Hajápolás 2025: új irányok és piaci trendek
A hajápolási piac folyamatosan változik, ahogy a fogyasztói igények, az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A HELL ENERGY is reagált az energiaitalra vonatkozó új szabályra
A magyar Országgyűlés döntése értelmében mostantól Magyarországon törvény tiltja a…
Tovább olvasom >Itt a SPAR QUICK AND EASY: konténerbolt, ami megváltoztatja, amit a vásárlásról gondoltunk
Van élet a stadionbüfén túl! A SPAR idén tavasszal nemcsak szurkol, hanem jelen…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség az árréscsökkentés kivezetését javasolja
Az árréscsökkentés kivezetését javasolja az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ); a…
Tovább olvasom >