Új kommunikációs vezető a JYSK Magyarországnál
Szeptember elejétől Szilvási Krisztina felel a dán kiskereskedelmi áruházlánc kommunikációjárt. A szakember az ABB energetikai, robotikai, automatizálási megoldásokkal foglalkozó globális technológiai vállalattól érkezett, ahol 10 évet töltött marketingkommunikációs és PR-vezetőként.

Szilvási Krisztina
Magyarországon először nyílt meg kommunikációs vezetői pozíció a JYSK-nél: Szilvási Krisztina több mint 20 éves marketing és kommunikációs tapasztalattal csatlakozik a céghez. A szakember az ABB-nél a marketingkommunikációs csapat vezetése mellett a country management tagja is volt. Ezt megelőzően a Shell Hungary Zrt.-nél dolgozott 10 évig, először marketing- és PR-menedzserként, majd két évig a cég közép-európai belső kommunikációs menedzsereként. Korábban PR-ügynökségi tapasztalatot is szerzett, de dolgozott az AEGON Biztosítónál, valamint az Euronetnél marketing- és kommunikációs szakértőként.
„A JYSK-nél a feladatom elsősorban a márkaismertség erősítése lesz, emellett pedig a sajtókapcsolatok, a krízis- és a belső kommunikáció, a CSR és fenntarthatósági programok menedzsmentje, de a HR-osztállyal együtt az employer branding feladatokban is részt veszek. Mivel a magyar leányvállalatnál ez a pozíció eddig még nem létezett, izgalmas kihívás lesz kialakítani az ideális működést”
– mondta Szilvási Krisztina.
A magyar piac mellett az ausztriai és görög JYSK leányvállalatok kommunikációját is szakember fogja majd össze. Első feladataként azonban a JYSK új, ecseri logisztikai központjának novemberre tervezett hivatalos megnyitóját készíti elő.
Kapcsolódó cikkeink
Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >Egyre több bútorbolt és barkácsáruházlánc fogadja el a SZÉP Kártyát
Egyre több nagy bútorbolt és barkácsáruházlánc csatlakozik a SZÉP Kártya…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >További cikkeink
BCSDH: fokozni kell az erőfeszítéseket a klímavédelem terén
A BCSDH és a Deloitte legfrissebb klímavédelmi felmérése szerint a…
Tovább olvasom >Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >