Új kommunikációs vezető a JYSK Magyarországnál
Szeptember elejétől Szilvási Krisztina felel a dán kiskereskedelmi áruházlánc kommunikációjárt. A szakember az ABB energetikai, robotikai, automatizálási megoldásokkal foglalkozó globális technológiai vállalattól érkezett, ahol 10 évet töltött marketingkommunikációs és PR-vezetőként.
Magyarországon először nyílt meg kommunikációs vezetői pozíció a JYSK-nél: Szilvási Krisztina több mint 20 éves marketing és kommunikációs tapasztalattal csatlakozik a céghez. A szakember az ABB-nél a marketingkommunikációs csapat vezetése mellett a country management tagja is volt. Ezt megelőzően a Shell Hungary Zrt.-nél dolgozott 10 évig, először marketing- és PR-menedzserként, majd két évig a cég közép-európai belső kommunikációs menedzsereként. Korábban PR-ügynökségi tapasztalatot is szerzett, de dolgozott az AEGON Biztosítónál, valamint az Euronetnél marketing- és kommunikációs szakértőként.
„A JYSK-nél a feladatom elsősorban a márkaismertség erősítése lesz, emellett pedig a sajtókapcsolatok, a krízis- és a belső kommunikáció, a CSR és fenntarthatósági programok menedzsmentje, de a HR-osztállyal együtt az employer branding feladatokban is részt veszek. Mivel a magyar leányvállalatnál ez a pozíció eddig még nem létezett, izgalmas kihívás lesz kialakítani az ideális működést”
– mondta Szilvási Krisztina.
A magyar piac mellett az ausztriai és görög JYSK leányvállalatok kommunikációját is szakember fogja majd össze. Első feladataként azonban a JYSK új, ecseri logisztikai központjának novemberre tervezett hivatalos megnyitóját készíti elő.
Kapcsolódó cikkeink
Együtt a jó ügyekért: 1 millió forint összértékű termékadományt osztott szét a JYSK 5 civilszervezet között
A JYSK Magyarország Kft. és a Sharity Mobile Application Zrt.…
Tovább olvasom >Ismét december 24-ei zárvatartással készül a karácsonyra a JYSK
Az ország JYSK üzletei idén hetedik éve tartanak zárva karácsonykor.…
Tovább olvasom >A JYSK fenntarthatósági stratégiája: innovációk és zöld megoldások a környezetvédelem jegyében
A JYSK fenntarthatósági törekvései jó példát mutatnak a modern kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >