Új kommunikációs igazgató a SPAR-nál
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. Maczelka Márk személyében új kommunikációs vezetőt nevezett ki. A szakember házon belülről érkezett a megüresedett posztra.
2015. január 1-jétől Maczelka Márk tölti be a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetői pozícióját, miután elődje, Fehér István nyugdíjba vonult. A reklámszakember a Pécsi Tudományegyetemen diplomázott előbb Kommunikáció- és Médiatudomány szakon, majd ugyanitt a Közgazdaságtudományi Karon szerzett másoddiplomát. Az egyetemi évek alatt hét éven keresztül a kommunikációs tanácsadással és reklámfilmek gyártásával foglalkozó vállalkozását vezette, amelyet még egyetemi csoporttársaival alapított. Ügyfeleik között jelentős hazai és nemzetközi márkák, illetve civil szervezetek is megtalálhatóak voltak.
Maczelka Márk 2012 júliusában csatlakozott a SPAR csapatához. Kezdetben online marketing menedzserként, később új média menedzserként dolgozott. A SPAR-nál több jelentős üzletfejlesztési, stratégiai és marketingkommunikációs projekt vezetése, kidolgozása fűződik nevéhez, ezeket összesen 13 hazai díjjal ismerték el.
Maczelka Márk a jövőben a SPAR célkitűzéseinek megvalósításához, különös tekintettel a franchise hálózat fejlesztéséhez kíván a kommunikáció nyújtotta eszközökkel hozzájárulni. Célja a SPAR ismertségének és elfogadottságának növelése, a márka által nyújtott előnyök erősítése, illetve a SPAR belső kommunikációjának fejlesztése.
Kapcsolódó cikkeink
A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Itt a SPAR QUICK AND EASY: konténerbolt, ami megváltoztatja, amit a vásárlásról gondoltunk
Van élet a stadionbüfén túl! A SPAR idén tavasszal nemcsak szurkol, hanem jelen…
Tovább olvasom >Tudásból karrier – a SPAR a duális képzés élén
A SPAR évek óta aktív támogatója a hazai szakképzés legnagyobb…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >