Új kollekcióval ünnepli a Primark a Disney Az oroszlánkirály című filmjének évfordulóját
Az oroszlánkirály című Disney-film 30. évfordulója alkalmából a Primark a Disney-vel együttműködve ruha- és kiegészítő-kollekciót dob piacra.
A Disney Az oroszlánkirály című filmmel való együttműködésében először rukkol elő olyan kollekcióval a Primark, amelyben az összes ruhadarab újrahasznosított vagy fenntarthatóbb forrásból származó anyagok felhasználásával készült*. A termékek egy része is úgy készült, hogy újrahasznosítható legyen új anyagokká és termékekké. Ez azt jelenti, hogy ahol lehetséges, a szegélyek és a gombok eltávolíthatók, így a ruhadarabok könnyebben újrafelhasználhatók vagy új anyagok és új termékek előállításához újrahasznosíthatók.
Az egyes termékek előállításához felhasznált anyagok részletei a termékek címkéjén lesznek feltüntetve az üzletekben.
A bevezetés részeként a kampányvideó egy Az oroszlánkirály témájú Primark pulóver öröklődésének történetét meséli el, arra ösztönözve az embereket, hogy szeressék és viseljék tovább a ruháikat.
Az oroszlánkirály közkedvelt szereplőit, például Szimbát, Nalát, Timont, Pumbát és barátaikat felvonultató kollekció női- és gyermekruhákat, valamint kiegészítőket tartalmaz, és a Primark összes üzletében kapható.**
Sarah Jackson, a Primark licenc igazgatója elmondta:
„Örömmel indítjuk útjára ezt az új, újrahasznosított vagy fenntarthatóbb forrásból származó anyagokból készült termékcsaládot, amely része a Primark folyamatos elkötelezettségének, hogy a fenntarthatóbb divatot megfizethetővé tegye.”
Sonia Samra, a Disney EMEA kategória alelnöke elmondta:
„Ez Az oroszlánkirály által inspirált termékcsalád a Primarkkal való hosszú távú kapcsolatunk legújabb állomása, és nagy örömünkre szolgál, hogy együtt ünnepelhetjük a film 30. évfordulóját. E film és a család, a barátság és az önmegismerés témája ma is aktuális. Tudjuk, hogy lesznek olyan rajongók, akik a nosztalgia miatt keresik majd ezt a kollekciót, és olyanok is, akik esetleg csak nemrég fedezték fel a történetet – mindkét esetben biztosak vagyunk benne, hogy találnak majd valamit, amit szeretnek!”
A Primark 2011-ben lépett be a licencpiacra az első Disney termékcsaláddal, és az együttműködés azóta egyre erősödik a kategóriák széles skáláján, a Disney a divatáru-kiskereskedő legnagyobb licencpartnerévé és a vásárlók kedvencévé vált.
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >Németországban digitális együttműködésbe kezdett a Lidl és a Disney+
A Lidl Németországban digitális partnerségre lépett a Disney+-szal, amely november…
Tovább olvasom >A Primark új partnerrel fejleszti kollégáinak a körkörös tervezéssel kapcsolatos képzését
A nemzetközi divatáru-kiskereskedő Primark a Circular Textiles Foundation (CTF) partnerségével továbbképzési programot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >