Új kiszerelésű termék a Hell palettáján
A megnövekedett fogyasztói igényekre reagálva dobta piacra új kiszerelésű termékét a Hell Energy Magyarország Kft. Az 500 ml-es PET palackba zárt energia a visszazárhatóság előnyével hódít az otthoni fogyasztók és a bulizni induló fiatalok körében.
Legkésőbb november végéig a teljes terjesztési területen, vagyis az összes hazai hiper – és szupermarketben, valamint a független élelmiszer kiskereskedelemben is kapható lesz a Hell Energy Drink új terméke. A fél literes PET palack bevezetését a megnövekedett piaci igények indokolták: a korábbi felmérések szerint ezt a terméket elsősorban az ún. „heavy userek” és az energiaitalt több adagban elfogyasztó, otthonra vásároló célcsoport is előnyben részesítik.
Az 500 ml-es, visszazárható Hell egyedi, perszonalizált palackban került az árusítóhelyek polcaira. A minőségi csomagolást a márka szlogenjének dombornyomott feltüntetése, és a megszokottnál masszívabb (33 gramm) palack biztosítja.
Az új kiszerelés első gyártásban még csak magyar/román címkével készült, szeptember közepétől azonban már 6 nyelvi mutációban válik elérhetővé a termék.
Habár az újdonság bevezetését külön kampány nem támogatja – hiszen az 500 ml-es PET termék teljes mértékben illeszkedik a HELL 250, 355 és 500 ml can alaptermékek vonalába – a gyártó eladáshelyi eszközökkel erősíti az értékesítést.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >