Új kiszerelésű termék a Hell palettáján
A megnövekedett fogyasztói igényekre reagálva dobta piacra új kiszerelésű termékét a Hell Energy Magyarország Kft. Az 500 ml-es PET palackba zárt energia a visszazárhatóság előnyével hódít az otthoni fogyasztók és a bulizni induló fiatalok körében.
Legkésőbb november végéig a teljes terjesztési területen, vagyis az összes hazai hiper – és szupermarketben, valamint a független élelmiszer kiskereskedelemben is kapható lesz a Hell Energy Drink új terméke. A fél literes PET palack bevezetését a megnövekedett piaci igények indokolták: a korábbi felmérések szerint ezt a terméket elsősorban az ún. „heavy userek” és az energiaitalt több adagban elfogyasztó, otthonra vásároló célcsoport is előnyben részesítik.
Az 500 ml-es, visszazárható Hell egyedi, perszonalizált palackban került az árusítóhelyek polcaira. A minőségi csomagolást a márka szlogenjének dombornyomott feltüntetése, és a megszokottnál masszívabb (33 gramm) palack biztosítja.
Az új kiszerelés első gyártásban még csak magyar/román címkével készült, szeptember közepétől azonban már 6 nyelvi mutációban válik elérhetővé a termék.
Habár az újdonság bevezetését külön kampány nem támogatja – hiszen az 500 ml-es PET termék teljes mértékben illeszkedik a HELL 250, 355 és 500 ml can alaptermékek vonalába – a gyártó eladáshelyi eszközökkel erősíti az értékesítést.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >