Új kiszerelésű termék a Hell palettáján
A megnövekedett fogyasztói igényekre reagálva dobta piacra új kiszerelésű termékét a Hell Energy Magyarország Kft. Az 500 ml-es PET palackba zárt energia a visszazárhatóság előnyével hódít az otthoni fogyasztók és a bulizni induló fiatalok körében.
Legkésőbb november végéig a teljes terjesztési területen, vagyis az összes hazai hiper – és szupermarketben, valamint a független élelmiszer kiskereskedelemben is kapható lesz a Hell Energy Drink új terméke. A fél literes PET palack bevezetését a megnövekedett piaci igények indokolták: a korábbi felmérések szerint ezt a terméket elsősorban az ún. „heavy userek” és az energiaitalt több adagban elfogyasztó, otthonra vásároló célcsoport is előnyben részesítik.
Az 500 ml-es, visszazárható Hell egyedi, perszonalizált palackban került az árusítóhelyek polcaira. A minőségi csomagolást a márka szlogenjének dombornyomott feltüntetése, és a megszokottnál masszívabb (33 gramm) palack biztosítja.
Az új kiszerelés első gyártásban még csak magyar/román címkével készült, szeptember közepétől azonban már 6 nyelvi mutációban válik elérhetővé a termék.
Habár az újdonság bevezetését külön kampány nem támogatja – hiszen az 500 ml-es PET termék teljes mértékben illeszkedik a HELL 250, 355 és 500 ml can alaptermékek vonalába – a gyártó eladáshelyi eszközökkel erősíti az értékesítést.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >A jégkrémre egyre inkább desszertként tekintenek a fogyasztók
A meteorológusok szerint megint forró nyárra készülhetünk, amivel indul a…
Tovább olvasom >Megint árat csökkent a Lidl: 20%-kal olcsóbban vásárolhatunk szépségápolási termékeket és vegyiárukat
A piaci versenyhez igazodva folytatódik a Lidl árcsökkentési kampánya: az…
Tovább olvasom >